Artykuły w tej kategorii: 4
Dla tych którzy twierdzą że jest trudna, opis obrazkowy aby zrozumieli tyle ile im potrzeba na początek i skończyli z DevCpp (który wybierają kryjąc się za zasłoną prostoty).
Kliknięć
3729
Autor
PsichiX
Ocena
4/10
8 głosów
Komentarze
Jest to część pierwsza poradnika odnośnie pisania gier w języku C++.
W części pierwszej dowiemy się rzeczy teorii ogólnej, poznamy strukturę gry. Kolejne części planuję wydawać co tydzień lub dwa.
Kliknięć
6004
Autor
PsichiX
Ocena
8/10
20 głosów
Komentarze
Krótki artykuł o rzutowaniu statycznym w C++, czyli inaczej mówiąc konwersji typów.
Kliknięć
6775
Autor
Tymon
Ocena
5/10
5 głosów
Komentarze
Jeśli już poznałeś programowanie strukturalne w C++ czas na programowanie zorientowane obiektowo.
Kliknięć
6300
Autor
Tymon
Ocena
7/10
8 głosów
Komentarze

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2024.4.1.152 • 2024.4.1.202
wydana  3 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 221 dni temu
Beta
2024.600.0.560 • 2024.600.0.577
wydana  wczoraj
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
2 użytkowników aktywnych:
gości: 1, userów: 1
 Borek
(~ostatnie 15 minut)
Discord
11 użytkowników online na discordzie:
Papaj, Carl-bot, p..., OdrzuconyKrakers, LadyLush, VanhGND, MKP (GEM), debil debilowski, Dyno, LeD, l...
Shoutbox
gnysek (10:09, 21.05.24)
Ale z jakimi błędami...
I am Lord (09:52, 20.05.24)
o piszą o nas 😁
Chell (11:15, 17.05.24)
nareszcie będzie można zaimplementować padający śnieg w gierce
gnysek (18:33, 16.05.24)
JS zmierza do GM xD
I am Lord (16:29, 05.05.24)
Czaję
gnysek (13:38, 04.05.24)
Nie wbudowują tego przez warunki licencyjne. Ale kto wie, może jako prefab zobaczymy to już w kolejnym wydaniu, bo wtedy prefaby mają zostać dodane.
I am Lord (12:17, 03.05.24)
Aha to trzeba coś tam jeszcze kombinować tak
gnysek (18:05, 01.05.24)
Tak, w osobnym rozszerzeniu (na githubie YYG).
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.
Ankieta
Ile zarobiłeś do tej pory na grach stworzonych w GM?