Ten artykuł został stworzony dla starszych wersji GameMakera i może nie być aktualny.

Podstawowa obsługa Visual C++

Piątek, 05 Lutego 2010, 14:38
Czas czytania 1 minuta, 4 sekundy
Dla tych którzy twierdzą że jest trudna, opis obrazkowy aby zrozumieli tyle ile im potrzeba na początek i skończyli z DevCpp (który wybierają kryjąc się za zasłoną prostoty).
Komentarze (łącznie 7):
S
Snake (Wto., 16 Lut. 10, 23:32)
#1

Eee tam, spodziewałem się czegoś lepszego, a nie samych screenshotów z tworzenia nowego projektu :<

P
PsichiX (śro., 17 Lut. 10, 09:16)
#2

forum.gamedev.pl/.../topic,15542.0.html
więc się nie dziw że opisałem zaledwie tyle :P

Tiger (Czw., 18 Lut. 10, 12:46)
#3

Się nie wysiliłeś za bardzo PsichiX :D

Platyna (Czw., 18 Lut. 10, 12:52)
#4

Cytując panel redakcyjny: "Proszę zweryfikować poziom umieszanych zasobów przed ich ostatecznym dodaniem! Nie potrzebujemy dużej ilości gniotów tylko dużej ilości solidnych zasobów."

Cytując słownik języka polskiego: "artykuł - tekst publicystyczny, literacki lub naukowy zamieszczony w gazecie lub czasopiśmie"

Cytując jakiś głupi post z forum: "Dam 2 na zachętę :)"


P.S. Ktoś mógłby poprawić te "umieszanych" w panelu :)

P
PsichiX (Czw., 18 Lut. 10, 13:09)
#5

jesteście bezwzględni :<
jezu, toż nie obchodzi mnie ocena tego, a to żeby ludzie przestali pierniczyć że Visual jest trudny w obsłudze, począwszy od tworzenia projektu. Obrazkowo po to by nawet niepełnosprytne osoby zrozumiały. Cel osiągnięty? owszem. I z tego sie cieszę :) a z waszego marudzenia nie :(

btw. Po co komplikować życie innym skoro można coś przekazać w sposób banalnie prosty a i tak będzie zrozumiały? :)

Tiger (Nie., 21 Lut. 10, 19:30)
#6

PsichiX, napisz jakiś artykuł o Allegro xD. Ale nie o tym portalu tylko silniku XD

P
PsichiX (Pon., 22 Lut. 10, 07:13)
#7

Jest tyle nowocześniejszych i lepszych silników. Czemu akurat allegro? :p

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2024.4.1.152 • 2024.4.1.202
wydana  3 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 221 dni temu
Beta
2024.600.0.560 • 2024.600.0.577
wydana  wczoraj
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
1 użytkownik aktywny:
gości: 1,
(~ostatnie 15 minut)
Discord
11 użytkowników online na discordzie:
Papaj, Carl-bot, p..., OdrzuconyKrakers, LadyLush, VanhGND, MKP (GEM), debil debilowski, Dyno, LeD, l...
Shoutbox
gnysek (10:09, 21.05.24)
Ale z jakimi błędami...
I am Lord (09:52, 20.05.24)
o piszą o nas 😁
Chell (11:15, 17.05.24)
nareszcie będzie można zaimplementować padający śnieg w gierce
gnysek (18:33, 16.05.24)
JS zmierza do GM xD
I am Lord (16:29, 05.05.24)
Czaję
gnysek (13:38, 04.05.24)
Nie wbudowują tego przez warunki licencyjne. Ale kto wie, może jako prefab zobaczymy to już w kolejnym wydaniu, bo wtedy prefaby mają zostać dodane.
I am Lord (12:17, 03.05.24)
Aha to trzeba coś tam jeszcze kombinować tak
gnysek (18:05, 01.05.24)
Tak, w osobnym rozszerzeniu (na githubie YYG).
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.
Ankieta
Ile zarobiłeś do tej pory na grach stworzonych w GM?