Pliki w tej kategorii: 3

FireBlast Engine

Jest to mały silniczek obsługujący efekty ognia, czyli różnego rodzaju płomienie, ogniska, wybuchy, pociski. Jak zwykle zrobiłem to najbardziej elastycznie abyście mogli też sami tworzyć swoje własne efekty :)

Rozmiar
153 KB
Autor
PsichiX
Ocena
8/10
21 głosów
Komentarze

ognisko

DEMO OpenGL: Zrealizowany za pomocą cząsteczek efekt płonącego ogniska.

Rozmiar
120 KB
Autor
Choosen
Ocena
6/10
6 głosów
Komentarze

lustro

DEMO OpenGL: Proste ale efektowne demko. Lustrzane obiekty unoszące się w powietrzu.

Rozmiar
206 KB
Autor
Choosen
Ocena
7/10
10 głosów
Komentarze

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2023.8.1.102 • 2023.8.1.148
wydana 11 dni temu
LTS
2022.0.1.31 • 2022.0.1.30
wydana 166 dni temu
Beta
2023.800.0.406 • 2023.800.0.429
wydana 27 dni temu
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
1 użytkownik aktywny:
gości: 1,
(~ostatnie 15 minut)
Discord
Shoutbox
Adriann (21:06, 14.08.23)
Jest..hoho:D
Adriann (21:04, 14.08.23)
Nie znam tego, poszukam. Nie mówisz mam nadzieję o tej podmiance wewnątrz skryptu?
gnysek (10:38, 14.08.23)
Przecież jest: Search & Replace. Do tego nazwy skryptów i zasobów akurat Feather podmienia praktycznie bez problemów.
Adriann (14:39, 12.08.23)
Przydałaby się opcja do globalnej zmiany nazwy zmiennejobiektu we wszystkich skryptach i obiektach :D Tak to jest dość ciężko zabrać się za sprzątanie
SimianVirus7 (10:39, 12.08.23)
To nie burdel, to nieład artystyczny
exp (00:35, 12.08.23)
Feather nie zrozumiał, że burdel jest elementarną częścią mojego projektu
exp (00:34, 12.08.23)
Miałem to samo, nie tyle otworzyłem stary projekt, co w końcu ściągnąłem aktualizację (bo olewałem ten komunikat od chyba półtora roku)
gnysek (23:48, 10.08.23)
Kolizje tilesetowe rządzą!
gnysek (20:01, 26.07.23)
zobaczycie nowy edytor kodu, powinen wskoczyć do bety w sierpniu...
SimianVirus7 (11:24, 25.07.23)
No dokładnie :D
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.
Ankieta
Kiedy wyjdzie GameMaker (Studio) 3.0?