Pole widzenia

Przykład pokaże nam jak można urealnić troszkę AI przeciwników dodając im pole widzenia.

Autor: Matthew_Kane

Rozmiar
3 KB
Autor
Matthew_Kane
Ocena
8/10
3 głosy
Komentarze
Komentarze (łącznie 14):
Matthew_Kane (Pią., 28 Lip. 06, 14:34)
#1

Chciałbym tylko powiedzieć, że Tymon go usprawnił, więc on też jest jakby autorem.

Tymon (Pią., 28 Lip. 06, 14:46)
#2

Etam, szczegóły. Poprawiłem go tylko w 1 miejscu ;)

Matthew_Kane (Pią., 28 Lip. 06, 20:52)
#3

Ale poprawiłeś... więc ty też brałeś udział w tym

Dawidsu (Beaver Interactive) (śro., 02 Sie. 06, 12:02)
#4

A jak ja napiszę newsa, że jest nowy przykład, to też będę autorem? :D

P
Patrysław (Beaver Interactive) (śro., 02 Sie. 06, 20:26)
#5

Będziesz ogórem.

Matthew_Kane (Pią., 04 Sie. 06, 12:06)
#6

@Dawidsu: Nie

P
Patrysław (Beaver Interactive) (Pią., 04 Sie. 06, 20:23)
#7

Mam nadzieję, że to był żart, Matthew...

Ranmus (Sob., 05 Sie. 06, 10:27)
#8

Co żart? To że prawidłowo odpowiedział? XD

Matthew_Kane (Sob., 05 Sie. 06, 13:50)
#9

???

P
Patrysław (Beaver Interactive) (Sob., 05 Sie. 06, 17:50)
#10

Chodzi o to, że Matthew odpowiada zupełnie serio na bzdurne pytania. Tak samo, jak kiedyś w shoutboxie (z cytowaniem "Pana Tadeusza"). Nie czai ironii. :]

B
pietrus (Sob., 05 Sie. 06, 23:16)
#11

Przynajmniej szczery jest! Nie czujesz klimatu :)

Matthew_Kane (Nie., 06 Sie. 06, 15:06)
#12

W klasie mam 3 patryków, jeden brzydal i głupek, drugi chuligan i głupek, trzeci TrueFriend (prawie). Wiem co to IRONIA! Patrysław nie rozumie co to żart.

P
Patrysław (Beaver Interactive) (Nie., 06 Sie. 06, 19:50)
#13

O, to było śmieszne! xD

Tymon (Czw., 24 Sie. 06, 11:43)
#14

Ironią jest jak stoisz na drodze i chcąc uniknąć potrącenia przez samochód cofasz się o krok do tyłu. Tylko że jakimś nieszczęsnym trafem znajdujesz się na przeciwnym pasie ruchu tuż przez nadjeżdżającym samochodem. Co za pech :P

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2023.11.1.129 • 2023.11.1.160
wydana 73 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 132 dni temu
Beta
2024.200.0.499 • 2024.200.0.516
wydana  5 dni temu
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
1 użytkownik aktywny:
gości: 1,
(~ostatnie 15 minut)
Discord
Shoutbox
S
Sutikku (23:23, 23.02.24)
powiedziałbym, że może jakiś gigantyczny czerwony baner by się przydał, ale obawiam się, że mógł taki być, a ja go nie widziałęm
S
Sutikku (23:22, 23.02.24)
uwierzcie mi, że wchodzę na gmclan naprawdę bardzo często, ale jakoś tej ligi nie zauważyłem :(
I am Lord (12:01, 23.02.24)
Kurde kolejna tura mnie omineła 🙈
gnysek (10:49, 20.02.24)
Ja czekam na pluginy do IDE, czego YYG nie zrobi, zrobimy sami.
Adriann (11:50, 16.02.24)
Ciekawe jak go przerobią, osobiście liczę na jakąś większą rewolucję a nie tylko usprawnienie bo narazie jest jak jest :d
gnysek (10:32, 08.02.24)
Edytor roomów ma swoje minusy. Ale ma być tworzony nowy wkrótce, chociaż pewnie 6-12 miesięcy zanim trafi do wersji stabilnej jak nic.
p
pablo1517 (08:40, 07.02.24)
No ja odkąd zacząłem w ue4 pracować to niestety z GMLem dawno nie obcowalem
exp (20:13, 30.01.24)
@pablo1517 ja przerzuciłem się z klasycznego GM na Studio cztery lata temu, więc przeskok trochę mniejszy, ale generalnie idea dużo się nie zmieniła. jest trochę upierdliwości i niepotrzebnych według mnie zmian, ale też duże usprawnienia (edytor roomów to raj na ziemi w porównaniu z tym oryginalnym)
Adriann (18:59, 28.01.24)
Takk..strasznie są upierdliwe :D
I am Lord (17:08, 28.01.24)
Mniej czasu się straci tworząc system particli z kodu od zera niż się męczyć z importem ich z edytora, 🤦‍♂️🤦‍♂️
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.
Ankieta
Ile zarobiłeś do tej pory na grach stworzonych w GM?