Inventory na wzór Diablo II

Świetnie wykonany przykład inventory na wzór gry Diablo II. Wykorzystuje tylko 1 obiekt!

Autor: Jakim

Rozmiar
75 KB
Autor
Jakim
Ocena
9/10
25 głosów
Komentarze
Komentarze (łącznie 8):
Farkraj (Czw., 20 Maj. 10, 17:41)
#1

świetne inventory :) na razie najlepsze na gmclanie

d
dzelo3 (Pią., 21 Maj. 10, 22:15)
#2

fajne... ;) mi sie podoba... ;D

wertyuiop (Wto., 25 Maj. 10, 17:07)
#3

Najnowsze :D

arek1996 (Wto., 25 Maj. 10, 17:53)
#4

Świetne!
Bardzo możliwe że użyję.

Ezlur (śro., 26 Maj. 10, 15:19)
#5

Genialne! Przydałaby się jeszcze możliwość wyrzucania itemów.

vadeuru (śro., 26 Maj. 10, 18:05)
#6

Już kiedyś było.... Parę miesięcy temu...

TheMarcQ (Nie., 20 Cze. 10, 12:15)
#7

mógłbyś jeszcze po kliknięciu na itema zmieniać jego origin by tak nie skakał bo kliknięciu

mentos_96 (Czw., 15 Lip. 10, 23:38)
#8

ja sprawdzam origina i bez względu na pozycję wyśrodkowywuje go na myszce... tak jest wygodniej

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2023.11.1.129 • 2023.11.1.160
wydana 73 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 132 dni temu
Beta
2024.200.0.499 • 2024.200.0.516
wydana  5 dni temu
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
1 użytkownik aktywny:
gości: 1,
(~ostatnie 15 minut)
Discord
40 użytkowników online na discordzie:
DungeonFairy🧚, MKP, OdrzuconyKrakers, s..., Alice, Nitro Slav, Carl-bot, p..., Jamabaiz (Matrix_), Dominator2v, Wielki Druid, Add92, Kowu, Kuzyn, Filyps, fervi, YoungKrystian, Kalor, PhysX ᴺⱽᴵᴰᴵᴬ, r..., antek, Uzjel, lethian, VanhGND, Pako, Arrekin, yazaa, Dyno, Deusald, Miłosz, m..., bagno, Tidżi, Mtax, g..., l..., moeglich, Shockah, Kandif, TobiasM (Morgo)
Shoutbox
S
Sutikku (23:23, 23.02.24)
powiedziałbym, że może jakiś gigantyczny czerwony baner by się przydał, ale obawiam się, że mógł taki być, a ja go nie widziałęm
S
Sutikku (23:22, 23.02.24)
uwierzcie mi, że wchodzę na gmclan naprawdę bardzo często, ale jakoś tej ligi nie zauważyłem :(
I am Lord (12:01, 23.02.24)
Kurde kolejna tura mnie omineła 🙈
gnysek (10:49, 20.02.24)
Ja czekam na pluginy do IDE, czego YYG nie zrobi, zrobimy sami.
Adriann (11:50, 16.02.24)
Ciekawe jak go przerobią, osobiście liczę na jakąś większą rewolucję a nie tylko usprawnienie bo narazie jest jak jest :d
gnysek (10:32, 08.02.24)
Edytor roomów ma swoje minusy. Ale ma być tworzony nowy wkrótce, chociaż pewnie 6-12 miesięcy zanim trafi do wersji stabilnej jak nic.
p
pablo1517 (08:40, 07.02.24)
No ja odkąd zacząłem w ue4 pracować to niestety z GMLem dawno nie obcowalem
exp (20:13, 30.01.24)
@pablo1517 ja przerzuciłem się z klasycznego GM na Studio cztery lata temu, więc przeskok trochę mniejszy, ale generalnie idea dużo się nie zmieniła. jest trochę upierdliwości i niepotrzebnych według mnie zmian, ale też duże usprawnienia (edytor roomów to raj na ziemi w porównaniu z tym oryginalnym)
Adriann (18:59, 28.01.24)
Takk..strasznie są upierdliwe :D
I am Lord (17:08, 28.01.24)
Mniej czasu się straci tworząc system particli z kodu od zera niż się męczyć z importem ich z edytora, 🤦‍♂️🤦‍♂️
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.
Ankieta
Ile zarobiłeś do tej pory na grach stworzonych w GM?