Artykuły
Podkategorie:
Game Maker Studio 2
Kursy i rozwiązania problemów dla GameMaker Studio 2, od początkującego (wersja darmowa) do zaawansowanego.
22 Kursy
Najnowsze artykuły
13.05.2024
06.10.2023
05.10.2023
15.04.2023
13.02.2023
12.10.2022
Top 10
10/10
10/10
Najczęściej czytane
1420169×
76816×
69200×
65882×
62119×
59877×
40360×
39882×
Najnowsze zasoby
13.05.2024
[Nowy]
Lista bibliotek do GM
03.04.2024
17.11.2023
14.11.2023
06.10.2023
05.10.2023
24.07.2023
Najnowsze wersje GameMakera:
Stabilna
2024.4.0.137 • 2024.4.0.168
wydana 17 dni temu
wydana 17 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 215 dni temu
wydana 215 dni temu
Beta
2024.400.0.556 • 2024.400.0.571
wydana 19 dni temu
wydana 19 dni temu
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
1 użytkownik aktywny:
gości: 1,
(~ostatnie 15 minut)
Discord
Shoutbox
Chell
(11:15, 17.05.24)
nareszcie będzie można zaimplementować padający śnieg w gierce
gnysek
(18:33, 16.05.24)
JS zmierza do GM xD
I am Lord
(16:29, 05.05.24)
Czaję
gnysek
(13:38, 04.05.24)
Nie wbudowują tego przez warunki licencyjne. Ale kto wie, może jako prefab zobaczymy to już w kolejnym wydaniu, bo wtedy prefaby mają zostać dodane.
I am Lord
(12:17, 03.05.24)
Aha to trzeba coś tam jeszcze kombinować tak
gnysek
(18:47, 01.05.24)
gnysek
(18:05, 01.05.24)
Tak, w osobnym rozszerzeniu (na githubie YYG).
I am Lord
(17:56, 30.04.24)
funkcje z fmod są już?
gnysek
(20:44, 11.04.24)
Niektórzy dlatego wybierają GMEdit. Ale ja liczę na Code Editor 2, tylko na razie zbyt zbugowany jest.
Tymon
(16:11, 11.04.24)
Stitch dla mnie osobiście jest lepszy bo nie musze kopać się z interfejsem GMa i mogę tylko pisać kod.
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.
Ankieta
Ile zarobiłeś do tej pory na grach stworzonych w GM?