Fastbar
Powrót do strony głównej
Trzymaj pliki na gmclan.org!
Game Maker w pytaniach i odpowiedziach!
Polska dokumentacja
Tabela wyników ligi 24
Pobierz GM
Kategorie bazy plików
Pliki -> Pełne wersje -> Game Maker
Lista plików w aktualnej kategorii
stron: 1

1


W grze wcielamy się w dowódcę jedynego helikoptera armii. Musimy sprostać znacznie liczniejszym, lepiej wyszkolonym i bardziej zaawansowanym technicznie wrogom, którzy chcą podbić kraj aby mieć dostęp do złóż ropy które się w nim znajdują.
rozmiar: 7200 KB | autor: OxGames i Wojzax
screen | pobrań: 1176 | głosów: 4 | ocena: 8.25 oceń zasób | komentarzy: 1
Zręcznościowa gra Tower Defence z elementami strategii i RPG. Gra toczy się w magicznym świecie, gdzie brak jest cywilizowanych osad jakichkolwiek stworzeń. Świat jest głównie zamieszkany przez magiczne stworzenia, które walczą między sobą o swoje terytoria.
rozmiar: 22378 KB | autor: OxGames
screen | pobrań: 1009 | głosów: 6 | ocena: 9.00 oceń zasób | komentarzy: 0
W grze chodzi przede wszystkim o zdobycie jak największych ilości punktów i dotarcie do największego poziomu. Aby to zrobić musimy zbierać fragmenty drzwi i puszczać je w wyznaczone miejsce (musisz często podlecieć nad znakiem, aby je upuścić). W grze jest internetowa lista najlepszych wyników "Top 15" oraz dołączony edytor poziomów.
rozmiar: 2733 KB | autor: Kryniak
screen | pobrań: 866 | głosów: 2 | ocena: 7.00 oceń zasób | komentarzy: 0
Deep to gra, której głównym celem jest ewolucja i rozwinięcie swojej formy życia. Drogą do osiągnięcia tego celu jest atakowanie innych stworzeń i wykorzystywanie przy tym umiejętności i cech własnego organizmu. Podczas gry będziemy mogli przemierzyć nieograniczone odległości i podziwiać niezwykły, magiczny, podmorski świat.
rozmiar: 5107 KB | autor: Jakim
screen | pobrań: 969 | głosów: 52 | ocena: 1.79 oceń zasób | komentarzy: 1
Chodzi o strzelanie do ptaków za pomocą jednej z 5-ciu dostępnych broni. W miarę upływu czasu bogacimy się i jest nas stać na bardziej ekskluzywne wyposażenie. Gra miała być na ostatnią turę ale okazało się że się nie zuploadowała... (jakiś bug?) Przynajmniej teraz macie wersję bardziej dopracowaną.
rozmiar: 4768 KB | autor: Harrrry
screen | pobrań: 735 | głosów: 1 | ocena: 8.00 oceń zasób | komentarzy: 3
City of Terrorism to moja pierwsza skończona gra zrobiona w Game Makerze. Gra jest podobna do GTA 1 i 2 - nie posiada skomplikowanych misji, a sama rozgrywka jest dość prosta. W grze nie ma fabuły jako takiej, no ale przecież nie o to tutaj chodzi. Dostępnych jest 9 rodzajów broni.
rozmiar: 3851 KB | autor: miki100
screen | pobrań: 777 | głosów: 3 | ocena: 4.67 oceń zasób | komentarzy: 0
Budowniczy Bóbr Bonzo z powodu nieoczekiwanego splotu wydarzeń traci swe ukochane gwiazdki (szczegóły w poruszającym intro) i do tego gonią go terminy na budowie, na której pracuje. Sama rozgrywka polega na przepychaniu różnych rodzajów skrzynek i zbieraniu wyżej wymienionych gwiazdek.
rozmiar: 26643 KB | autor: Beaver Interactive
screen | pobrań: 709 | głosów: 8 | ocena: 8.13 oceń zasób | komentarzy: 0
Jedna z najlepszych gier polskiej sceny GM. 200% przemocy, 200% seksu, 200% flaków i krwi, 500% efektów graficznych i nieskończona ilość grywalności. Gra dla prawdziwych twardzieli, którym nie straszne wypruwanie wnętrzności, gołe panie i wulgarne słownictwo - wszystko, w co małe sisiumajtki grać nie powinny. Sam wybierz, kim jesteś. Sam wybierz, czy grać.
rozmiar: 89097 KB | autor: Propaganja
pobrań: 7769 | głosów: 47 | ocena: 7.94 oceń zasób | komentarzy: 13
Remake gry Battle City z NESa (lub też Pegasusa). Dobra realizacja, ma też edytor plansz i tryby dla dwóch graczy. 100 leveli.
rozmiar: 5MB | autor: Morty
screen screen screen screen | pobrań: 4830 | głosów: 18 | ocena: 7.44 oceń zasób | komentarzy: 8
Druga część gry Back, gdzie historia opowiadana jest od końca.
rozmiar: 30501 KB | autor: Propaganja
screen screen screen screen | pobrań: 4047 | głosów: 12 | ocena: 7.50 oceń zasób | komentarzy: 9
Gra, w której historia opowiadana jest od końca do samego początku. Głównym jej bohaterem jest tajemniczy agent... Gra cechuje się wysokim poziomem brutalności i niekonwencjonalnymi rozwiązaniami, przez co jest bardzo klimatyczna.
rozmiar: 14130 KB | autor: Propaganja
screen screen screen screen | pobrań: 4497 | głosów: 8 | ocena: 7.62 oceń zasób | komentarzy: 10
Lista gier:
-Basket Undaground
-DS Rally
-GM Snooker
-Gumball
-Racer
-Noname
rozmiar: 14434 KB
pobrań: 5106 | głosów: 7 | ocena: 7.43 oceń zasób | komentarzy: 32
Jedna z najlepszych polskich gier zrobionych w GM. Opisywana nawet w zagranicznym magu (do ściągnięcia z oficjalnej strony GM), gra otrzymała wysoką notę. Polecamy
rozmiar: 25314 KB | autor: Borek
pobrań: 10043 | głosów: 36 | ocena: 8.03 oceń zasób | komentarzy: 69
zaczątek gry pong 3D
rozmiar: 1,5 MB | autor: Choosen
pobrań: 5490 | głosów: 6 | ocena: 6.33 oceń zasób | komentarzy: 10
Klon chińskiej gry logicznej "GO" wraz z kodem źródłowym oraz opisem w oddzielnym pliku *.doc
rozmiar: 719KB | autor: Choosen
pobrań: 4668 | głosów: 21 | ocena: 6.39 oceń zasób | komentarzy: 32

Sortowanie wyników:
Według:
stron: 1

1


W bazie mamy plików: 213
Menu
Panel użytkownika
Jesteś niezalogowany!

Nie masz konta? Zarejestruj się
Użytkownicy on-line
42 użytkownik(ów) aktywny(ch) przez ostatnie 15 minut:
gości: 36, userów: 6, ukrytych: 0
Danieo, TO_mek, ediepl, Threef, Saus, Morro

0 użytkownik(ów) na gmczacie i 0 bot(ów)
Shoutbox
gnysek (10:32, 30.09.14):
Programujesz, to niestety musisz czytać dokumentacje po angielsku. Takie życie.
Sutikku (19:57, 29.09.14):
Chyba, że ktoś znalazł jakiś artykuł o tym po polsku
Sutikku (19:56, 29.09.14):
Nie dałem rady sobie tego przetłumaczyć. Niby jakieś artykuły sobie tłumaczę czy seriale, ale to jednak mnie przewyższyło ;x
ΨΧΞ (19:34, 29.09.14):
popacz jak działają protobuffery od google'a - tak się powinno to robić
Sutikku (18:54, 29.09.14):
mam coś takiego. write(ID, wiadomosc, SERWERczyKLIENT). Potem sobie jeszcze dodam 4 argument z wielkością wiadomości, bo na razie zawsze wysyłam inta.
Sutikku (18:48, 29.09.14):
w 39dll było writeshort(), writestring() itd. to sobie zrobiłem coś podobnego, tylko w samym write(). Krótszy kod mi wychodzi zamiast 4, jest jedna ;p. Bo wcześniej trzeba było się bawić z bufforem itd.
ΨΧΞ (18:43, 29.09.14):
zrobić co :|
Sutikku (18:33, 29.09.14):
Uff, w końcu ogarnąłem ten networking. Nie jest jednak tak trudny jak myślałem. Wystarczyło sobie zrobić switch...case i skrypcik write().
Threef (13:14, 29.09.14):
CTRL+F5
I am vader (12:58, 29.09.14):
Dzien dobry gmclanie! gyazo.com/589d1...fd86d9d107b1af5
Threef (12:34, 29.09.14):
Kiedy dodano audio_sound_pitch()?
ΨΧΞ (11:18, 29.09.14):
trolowanie, mój drogi to sztuka - kiedyś, jeśli nei umiałeś tego robić, byłeś banowany. tęsknię za tymi czasami.
Pasztet (10:43, 29.09.14):
Nazywam sie Pawel K. pochodze z Niemiec/Kolobrzegu. Znam jedyki takie jak polski,niemoecko i chtml. wyrywam na to dupy a nie jak wy xD
Sutikku (23:24, 28.09.14):
Znalazłem dość łatwy do ogarnięcia poradnik networkingu. gmc.yoyogames.c...howtopic=604116 Wysyłam, może ktoś przeczyta ;p Poradnik Piotrka tutaj, jest też dobry, ale nie mogłem ogarnąć.
I am Lord (22:14, 28.09.14):
O fajne
ANtY (21:27, 28.09.14):
na gamedev.net jest głosowanie i wybierają najładniejszy co tydzień, na screenshotsaturday.com można wszystkie otagowane tak obrazki postowane na twitter obejrzeć
Threef (20:23, 28.09.14):
ANtY musiałby o tym poopowiadać. Ale wiem że była jakaś strona która wybierała co tydzień najładniejszy screen.
Fervi (doctor) (16:59, 28.09.14):
To jak zwykłe tagi na stronach. Potem jak chcesz sobie pooglądać screenshotsaturday to klikasz na tag i oglądasz. Ogólnie jest wiele tagów i takie tam
I am Lord (14:35, 28.09.14):
Jest jakaś stronka z tymi screenami czy coś w ten deseń
I am Lord (14:35, 28.09.14):
Wytłumaczy mi ktoś o co chodzi z tymi hash tagami na twitterze np. #screenshotsaturday ?
Sutikku (22:41, 27.09.14):
Dziękuje
Amaterasu (22:31, 27.09.14):
W przypadku async_load masz zdefiniowane z gory klucze ('id', 'value' itp.), wszystko jest w dokumentacji
Amaterasu (22:30, 27.09.14):
To jest wspomniane ds_map, struktura danych, ktora zamiast indeksow tablicy, posiada klucze (ds_list ma postac list[| i], gdzie i jest liczba calkowita nieujemna, zas mapa ma postac map[? a], gdzie a jest dowolna liczba lub nawet napisem).
Sutikku (22:16, 27.09.14):
Wytłumaczy mi ktoś, choć troszkę czym jest async_load, w networkingu ?
Threef (20:31, 27.09.14):
Hmm... Doświadczenie? Zrobienie takiej gry nie jest trudne, o ile wiesz co robisz.
Skorsis (20:18, 27.09.14):
A co lepsze pod gry 2.5D jak np. ta https://www.kickstarter...yth-weaving-rpg ?
Danieo (19:33, 27.09.14):
Ale pod gry na inne platformy, jest naprawdę dobre.
Danieo (19:32, 27.09.14):
Tu Ci muszę przyznać racje Psychix, na mobilki to się niezbyt fajnie robi.
Nikas (19:23, 27.09.14):
Jak ci jest wygodnie to siedź. Ja zostaję przy tym co jest stworzone do 2D, czyli przy GM. 2D w unity to jak 3D w GM, niby można, ale po co?
ΨΧΞ (19:08, 27.09.14):
a robiłeś w nim duży projekt, który miał iść na mobile? zajehać się można przez to jak unity dziadwosko to utrudnia.
Danieo (19:04, 27.09.14):
I jest narzędziem potężniejszym niż GM
Danieo (19:03, 27.09.14):
Nikas, Unity ma bardzo fajne wsparcie pod gry 2D. Przynajmniej mi ono bardzo się podoba
I am Lord (17:48, 27.09.14):
To nie jest tylko do 3D
Nikas (17:45, 27.09.14):
Fajnie, fajnie, tylko jaki to ma sens? Ktoś chce 3D to idzie na Unity, GM powinno zostać przy 2D.
I am Lord (17:24, 27.09.14):
Jestem ciekawy jak zrobił zapis i load.
I am Lord (17:23, 27.09.14):
https://www.youtube.com...h?v=FfugOlQKcFc
ediepl (16:53, 27.09.14):
Ah, myślałem że chodzi o jakieś prawdziwe struktur danych
ΨΧΞ (16:27, 27.09.14):
w tym przypadku chodzi o ds_mapy, bo w nich trzymany jest wynik zdarzen asynchronicznych
ediepl (15:34, 27.09.14):
"struktur danych"?
Amaterasu (14:02, 27.09.14):
Trzeba ogarniac dzialanie bufferow, socketow, komunikacji klient-serwer, niezbedna jest tez znajomosc struktur danych i zdarzen asynchronicznych - innymi slowy, w tydzien do ogarniecia
Sutikku (10:27, 27.09.14):
Mi się zdaje, czy Networking w Studio, jest tak bardzo trudny? Chciałem coś zrobić, ale nie idzie mi coś ;/
MaxGaming (21:35, 26.09.14):
Edie, znalazłem go tylko nie wiedziałem, czy dobry. Skoro polecasz to go użyje
MaxGaming (21:34, 26.09.14):
No pociąć to ja się sam mogę, bo to stary projekt i się załamałem jak chaotycznie to napisałem i teraz nic nie mogę znaleźć. Ale chodzi o to, że jest grupa "cwaniaczków" szczególnie mpcforum, którzy jedną grę mi już sobie przywłaszczyli tylko postraszyłem ich policją(wiadomo, że to jakieś dzieci skoro się przestraszyły) i usuneli
kriso99 (20:46, 26.09.14):
a co boisz sie ze ktoś sie potnie jak zobaczy...
MaxGaming (20:34, 26.09.14):
Jaki polecacie antydecompiler dla GM8.0?
Morro (20:26, 26.09.14):
Przygodaw Evil terenie zakończyła się zaskakująco szybko, Creeping murk przeleciał i wybił wszystkich D:
MaxGaming (19:48, 26.09.14):
a co do Demos to po prostu wystarczyło zaktualizować GMa i rzeczywiście jest
MaxGaming (19:31, 26.09.14):
O dzięki
Ankieta
» Czy wiążesz swoją przyszłość z tworzeniem gier profesjonalnie?
Tak, chciałbym w przyszłości tworzyć gry
Nie, to tylko hobby
Już jestem GaMeDeVeM!1

GMCLAN to serwis o programie Game Maker i nie tylko.
Copyright © 2002-2014. GMCLAN.ORG
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie materiałów bez zgody redakcji zabronione!

[ Czas generowania strony: 0.14702 sekund ] [ Liczba zapytań MySQL: 15 ]

thecrims Otserv List Otserv LyricsTown Harry Potter Serwery Gier
dev nodev