Tankwars

Remake gry Battle City z NESa (lub też Pegasusa). Dobra realizacja, ma też edytor plansz i tryby dla dwóch graczy. 100 leveli.

Autor: Morty http://morty.boo.pl

Tankwars
Tankwars
Tankwars
Tankwars
Rozmiar
5 MB
Autor
Ocena
7/10
18 głosów
Komentarze
Komentarze (łącznie 8):
krychu90 (Czw., 05 Kwi. 07, 11:53)
#1

Pamiętam jak ja chciałem zrobić tanki z pegazusa :) Było to na samym początku mojego bycia z GM, więc nie dałem rady :P Dobre wykonanie, AI też nie najgorsze(takie jak na pegazusie :P ). Ogólnie to bdb gra ;)

Ranmus (Czw., 05 Kwi. 07, 12:55)
#2

Ponad pół roku po premierze ale co tam, przydałoby się jeszcze umieścić inne gry, które były u nas reprezentowane, ale przeszły jakoś bez echa. A co do gry, to jedna z lepszych, zwłaszcza pod względem ilości trybów rozgrywki.

Cekol (Czw., 05 Kwi. 07, 13:13)
#3

Moją grę też tak umieścicie? :P

Jaklub (Czw., 05 Kwi. 07, 20:36)
#4

Jeśli będzie dobra, to tak. :P

Jedi_Master2 (Czw., 05 Kwi. 07, 22:11)
#5

na forum ktoś zrobił podobną grę. Jaklun: przerobiłeś ją :P

koko123 (Czw., 05 Kwi. 07, 22:46)
#6

Tą grę to robił Morty na NB jest ona :P

P
Patrysław (Pią., 06 Kwi. 07, 11:23)
#7

A nie pisze się "Pegasus"?

Jaklub (Sob., 07 Kwi. 07, 08:27)
#8

To nie moja gra. Panzer Tanks Dangona jest dużo nowsze od Tankwars Morty'ego.
Patrysław: Poprawię, choć i tak powinno być samo NES (Pegasus to podróbka, ale wszyscy lepiej ją znają i kojarzą).

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2024.4.0.137 • 2024.4.0.168
wydana 16 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 214 dni temu
Beta
2024.400.0.556 • 2024.400.0.571
wydana 18 dni temu
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
1 użytkownik aktywny:
gości: 1,
(~ostatnie 15 minut)
Discord
22 użytkownicy online na discordzie:
Papaj, s..., Alice, Carl-bot, Draczeq, p..., 21Lancz, Kowu, Tival, LadyLush, Chell, MKP (GEM), Moldis, Arrekin, Dyno, Morro, LeD, l..., Krzysiek1250, Shockah, TobiasM (Morgo), xVANiLL
Shoutbox
Chell (11:15, 17.05.24)
nareszcie będzie można zaimplementować padający śnieg w gierce
gnysek (18:33, 16.05.24)
JS zmierza do GM xD
I am Lord (16:29, 05.05.24)
Czaję
gnysek (13:38, 04.05.24)
Nie wbudowują tego przez warunki licencyjne. Ale kto wie, może jako prefab zobaczymy to już w kolejnym wydaniu, bo wtedy prefaby mają zostać dodane.
I am Lord (12:17, 03.05.24)
Aha to trzeba coś tam jeszcze kombinować tak
gnysek (18:05, 01.05.24)
Tak, w osobnym rozszerzeniu (na githubie YYG).
I am Lord (17:56, 30.04.24)
funkcje z fmod są już?
gnysek (20:44, 11.04.24)
Niektórzy dlatego wybierają GMEdit. Ale ja liczę na Code Editor 2, tylko na razie zbyt zbugowany jest.
Tymon (16:11, 11.04.24)
Stitch dla mnie osobiście jest lepszy bo nie musze kopać się z interfejsem GMa i mogę tylko pisać kod.
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.
Ankieta
Ile zarobiłeś do tej pory na grach stworzonych w GM?