Dodałem nowy artykuł o własnoręcznym ściąganiu muzyki z gier na SNES-a. Nie jest to super-artykuł, ale komuś może się przydać.
[URL=gmclan.org/index.php?czytajart=41]Tutaj[/URL]
Linki do ciekawych stron
Nowy artykuł w dziale C++
Dziś Vardi dostarczył nam artykuł o rzutowaniu statycznym w C++, osoby uczące się tego języka powinny się z nim zapoznać. Vardi'emu dziękujemy i prosimy o więcej.
Artykuł znajdziecie [URL=index.php?artykul=40]tutaj[/URL].
Po za tym ostatnio w dziale z gotowymi grami pojawił się Tankwars autorstwa Morty'ego będąca remake'm bardzo starej gry o nazwie Battle City. Zapraszamy do ściągania i oceny.
Tankwars znajdziecie [URL=index.php?plik=117]tutaj[/URL].
Przykład, artykuł i felieton
Przed chwilą dodałem przykład [URL=gmclan.org/index.php?plik=116]Menu z użyciem surfaces[/URL], artykuł [URL=gmclan.org/index.php?artykul=38]Surfaces - co i jak[/URL] oraz felieton o tym, [URL=gmclan.org/index.php?artykul=39]Jak rozpocząć i zakończyć projekt[/URL], który od dłuższego czasu zalegał mi na dysku.
Smacznego.
Przykład strzelanki dla was
Przedstawiam wam nowy przykład strzelanki. Jest on podzielony na 4 części (od podstaw do prostego silnika). Przykład ten jest tak zaprojektowany, by każdy mógł go zrozumieć. Znajdziecie go [URL=gmclan.org/index.php?plik=115]tutaj.[/URL]
Miłego oglądania i korzystania!
Nowy artykuł
Dzisiejszy artykuł poświęcony jest stringom oraz funkcjom, które pozwalają nimi manipulować. Więcej:
[URL=gmclan.org/index.php?czytajart=37]O stringach słów kilka[/URL]
Nowy przykład
Zamieszczam nowy przykład na stronie. Pokazuje on fontannę wykonaną za pomocą particli. Przykład jest [URL=gmclan.org/index.php?plik=113]tutaj[/URL].
Redaktorzy
Na okres próbny przyjęliśmy nowych redaktorów. Są nimi Dark Maximal, Jaklub oraz Jakim.
Ważne!
Prosimy o wyrażenie swojej opinii w sprawie przyszłych zmian co do zarządzania zasobami przygotowywanymi dla naszego serwisu. Link poniżej:
[URL=forum.gmclan.org/index.php?showtopic=4916&view=getnewpost]Kliknij na mnie![/URL]
Przykład klasyczny
W przykładach tym razem coś bardziej klasycznego - nieco zaawansowany ruch platformowy z uwzględnieniem pochyłych platform i innych takich. Do tego nie wymaga zarejestrowanego GM'a. Jako ciekawostkę mogę podać iż cały kod został wyciągnięty z mojego ostatniego (nie udanego) projektu, oczywiście tutaj występuje w przetworzonej formie.
Niby nic szczególnego, ale jednak brakuje u nas takich przykładów.
Znajdziecie go [URL=index.php?plik=112]tutaj[/URL].
Dokumentacja
Jak widzicie na górze strony pojawiła się nowa ikonka Dokumentacja. Jest to taka nasza mała Game Makerowa Wikipedia, którą może redagować prawie każdy. Zapraszam do studiowania, oraz dodawania kolejnych stron do dokumentacji.
Najnowsze wersje GameMakera:
wydana 17 dni temu
wydana 346 dni temu
wydana 3 dni temu