Artykuły w tej kategorii: 4
Jak zapisać informacje o otwartych skrzyniach, drzwiach, lub zebranych przedmiotach? Oto jeden ze sposobów.
gms2
Kliknięć
450
Autor
gnysek
Ocena
10/10
2 głosy
Komentarze
Lista stron na których można znaleźć świetnie przykłady i tutoriale o GMS2 (ale nie po polsku).
gms2
Kliknięć
523
Autor
gnysek
Ocena
–/10
0 głosów
Komentarze
Opis parametrów możliwych do użycia z JS Doc w Feather.
gms2
Kliknięć
466
Autor
gnysek
Ocena
10/10
1 głos
Komentarze
Wraz z GMS2 zmieniło się sporo w kilkunastoletnim interfejsie który znaliśmy wcześniej. Poznajcie jak się w nim odnaleźć.
gms2
Kliknięć
571
Autor
gnysek
Ocena
–/10
0 głosów
Komentarze

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2024.4.0.137 • 2024.4.0.168
wydana  4 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 202 dni temu
Beta
2024.400.0.556 • 2024.400.0.571
wydana  6 dni temu
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
1 użytkownik aktywny:
gości: 1,
(~ostatnie 15 minut)
Discord
Shoutbox
I am Lord (16:29, 05.05.24)
Czaję
gnysek (13:38, 04.05.24)
Nie wbudowują tego przez warunki licencyjne. Ale kto wie, może jako prefab zobaczymy to już w kolejnym wydaniu, bo wtedy prefaby mają zostać dodane.
I am Lord (12:17, 03.05.24)
Aha to trzeba coś tam jeszcze kombinować tak
gnysek (18:05, 01.05.24)
Tak, w osobnym rozszerzeniu (na githubie YYG).
I am Lord (17:56, 30.04.24)
funkcje z fmod są już?
gnysek (20:44, 11.04.24)
Niektórzy dlatego wybierają GMEdit. Ale ja liczę na Code Editor 2, tylko na razie zbyt zbugowany jest.
Tymon (16:11, 11.04.24)
Stitch dla mnie osobiście jest lepszy bo nie musze kopać się z interfejsem GMa i mogę tylko pisać kod.
Tymon (16:05, 11.04.24)
Yes. Obecny nie jest taki zły, jak zainstalowałem najnowszą stabilną to w porównaniu z tym czego używałem... 10 lat temu...? Wszystko wydaje się lepsze.
gnysek (22:48, 10.04.24)
bscotch/stitch ? Ja czekam na fixy do nowego edytora, bo wszystko wydaje się dziś lepsze od tego obecnego :D
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.
Ankieta
Ile zarobiłeś do tej pory na grach stworzonych w GM?