Nie ma co się rozpisywać. Dziś w zasobach pojawia się przykład napisany w dość prosty sposób pokazujący jak można wykonać paczki zasobów dla gier - oczywiście jeśli nie jesteście zainteresowani tym systemem który oferuje sam Game Maker 7... wszystko powinno działać na niezarejestrowanej wersji.
Przykład znajdziecie [url=index.php?plik=126]tutaj[/url].
Pozdrawiam resztę redakcji poddającą się amokowi wakacji - o dziwo od 2 miesięcy.
Linki do ciekawych stron
Młotek
Po raz kolejny pokazaliśmy, ze nie jesteśmy gorsi od innych. Na serwerze GMCLANu wylądował premierowy numer polskiego magazynu o Game Makerze - "Młotka". Ściagajcie i radujcie się.
[URL=forum.gmclan.org/index.php?showtopic=5922]Link do tematu[/URL]
Przykład ruchomych platform
Oto w naszym downloadzie pojawił się pierwszy przykład ( mam nadzieję, taką cichą nadzieję że nie ostatni ) autorstwa Marka.S! Przykład pokazuje jak można wykonać ruchome platformy z którymi na pewno nie jedna osoba spotkała się w tzw. platformówkach. Zapraszam do ściągania.
Przykład znajduje się [url=index.php?plik=125]tutaj[/url].
GM Tech Magazine Nr 5
Zaledwie kilka dni temu podawałem link do zagranicznego magazynu o GM, a dziś już jest nowy numer oznaczony liczbą 5
Zapraszam do ściągania
[url=gmc.yoyogames.com/index.php?showtopic=259273]GM Tech Magazine Issue 05[/URL]
YoYo Games Beta
W końcu ruszyło coś na [URL=yoyogames.com]YoYo Games[/URL]. Na nowej oficjalnej stronie Game Makera, znaleźć można już pierwsze produkcje wykonane w GM. Na razie jest to wersja beta i możliwe jest wystąpienie błędów - ale dobrze, że w końcu coś ruszyło. My jednak, wolelibyśmy nowego, lepszego Game Makera...
Sprite'y mieczy, tarcz itp.
Przeglądając oficjalne forum znalazłem ciekawy i bardzo aktywny temat w dziale grafiki, gdzie można naprawdę znaleźć ciekawe rzeczy Jeżeli ktoś zaczyna pracę nad grą, ale nie umie sobie poradzić z grafiką, to ten link będzie dla niego bardzo użyteczny Zawsze można każdy sprite trochę zmodyfikować na tyle, aby nie był podobny do pierwowzoru Myślę, że na początek "pierwszakom" wystarczy.
Link do tematu: [URL=gmc.yoyogames.com/index.php?showtopic=275018]Graphics[/URL]
Ciemno mi
Z racji iż zaczynają mnie wygryzać... ehem... oraz pewnej potrzeby, zmodyfikowałem przykład mgły. Weszły tym razem i bajery graficzne i optymalizacja całego kodu - wywołana poprzednim haczykiem, a dokładniej mówiąc, tworzył się surface o wielkości rooma, więc gdy pojawiały się viewy i duży room pojawiały się kłopoty - kto myślał zapewne to sam poprawił.
Plik jest [URL=index.php?plik=80]tutaj[/URL].
Nowe pliki
W Downloadzie znalazły się dwa nowe programy: [URL=index.php?plik=122]Action Decoder 2005[/URL] oraz [URL=index.php?plik=121]Particle Designer 2.0[/URL]. Zachęcam do pobierania.
MMORPG - to takie proste...
Niestety wiele osób zaczynających przygody z programowaniem rzuca się z motyką na słońce, mam na myśli to, że chcą stworzyć MMORPGa nie mając pojęcia jak bardzo jest to skomplikowane i jakiej wymaga wiedzy dotyczącej programowania.
Nowe DLL-e
Dodałem nowe DLL-e do GMClanu. Są to:
- GMPsychics v4
- BMP2AVI
[URL=index.php?pliki=3]Są tutaj.[/URL]
Najnowsze wersje GameMakera:
wydana 74 dni temu
wydana 2 dni temu
wydana 8 dni temu