Linki do ciekawych stron

[ BlaXun ] 39dll Online Engine

Sporo osób na pewno wie o tym silniku, który został po przerwaniu projektu odpowiednio zmodyfikowany na potrzeby innych. Jest to silnik sieciowy stworzony przez osobę z GMC "BlaXun" przy pomocy biblioteki 39dll. Początkujących zachęcam do ściągania. Są tam między innymi skrypty jak stworzyć konto graczy, zabezpieczenie przed "doublenick" oraz podstawy przesyłania danych. Link

Komentarze (łącznie 5):
blackmaul (Czw., 14 Lut. 08, 13:08)
#1

Czy Blaxun to nie czasem ten wredny haxor z Almory?

Borek (Czw., 14 Lut. 08, 13:13)
#2

Tak, to on. Chwała mu za to, bo dzięki niemu powstały anty sniffer hack w almorze :D Później kazałem mu testować różne przecieki, takie żeby byle noob nie mógł od tak sobie hacknąć :)

pawcio3018 (Czw., 14 Lut. 08, 15:38)
#3

To dobrze bo jak każdy by mógł sobie hacknąć to co to by było

S
Dudek (Czw., 14 Lut. 08, 17:44)
#4

...koniec świata?

k
kryniak (Czw., 14 Lut. 08, 18:21)
#5

Mniej by zostało minut do "północy" w Zegarze Zagłady.

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2023.11.1.129 • 2023.11.1.160
wydana 73 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 132 dni temu
Beta
2024.200.0.499 • 2024.200.0.516
wydana  5 dni temu
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
1 użytkownik aktywny:
gości: 1,
(~ostatnie 15 minut)
Discord
Shoutbox
S
Sutikku (23:23, 23.02.24)
powiedziałbym, że może jakiś gigantyczny czerwony baner by się przydał, ale obawiam się, że mógł taki być, a ja go nie widziałęm
S
Sutikku (23:22, 23.02.24)
uwierzcie mi, że wchodzę na gmclan naprawdę bardzo często, ale jakoś tej ligi nie zauważyłem :(
I am Lord (12:01, 23.02.24)
Kurde kolejna tura mnie omineła 🙈
gnysek (10:49, 20.02.24)
Ja czekam na pluginy do IDE, czego YYG nie zrobi, zrobimy sami.
Adriann (11:50, 16.02.24)
Ciekawe jak go przerobią, osobiście liczę na jakąś większą rewolucję a nie tylko usprawnienie bo narazie jest jak jest :d
gnysek (10:32, 08.02.24)
Edytor roomów ma swoje minusy. Ale ma być tworzony nowy wkrótce, chociaż pewnie 6-12 miesięcy zanim trafi do wersji stabilnej jak nic.
p
pablo1517 (08:40, 07.02.24)
No ja odkąd zacząłem w ue4 pracować to niestety z GMLem dawno nie obcowalem
exp (20:13, 30.01.24)
@pablo1517 ja przerzuciłem się z klasycznego GM na Studio cztery lata temu, więc przeskok trochę mniejszy, ale generalnie idea dużo się nie zmieniła. jest trochę upierdliwości i niepotrzebnych według mnie zmian, ale też duże usprawnienia (edytor roomów to raj na ziemi w porównaniu z tym oryginalnym)
Adriann (18:59, 28.01.24)
Takk..strasznie są upierdliwe :D
I am Lord (17:08, 28.01.24)
Mniej czasu się straci tworząc system particli z kodu od zera niż się męczyć z importem ich z edytora, 🤦‍♂️🤦‍♂️
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.
Ankieta
Ile zarobiłeś do tej pory na grach stworzonych w GM?