FireBlast Engine
Jest to mały silniczek obsługujący efekty ognia, czyli różnego rodzaju płomienie, ogniska, wybuchy, pociski. Jak zwykle zrobiłem to najbardziej elastycznie abyście mogli też sami tworzyć swoje własne efekty :)
Autor: PsichiX
Jak byś użył list zamiast map do przechowania właściwości cząsteczek to byłoby troszeczkę wydajniej ;d
ale on ma w sobie listy jako glowny kontener, a mapy sa jako struktury. i jesli by zrobic ma samych listach to bylo by to o wiele mniej wydajnie. zauwaz: przeszukuje liste do okreslonej pozycji i robi to raz pobierajac index mapy, a potem z tej mapy szybko wybiera okreslona wartosc, i nie musze sie tez nigdy troszczyc o kolejnosc ich pobierania (bo mozna bylo by zrobic tez liste w liscie, zamiast mapy w liscie), a teraz idac Twoim rozumowaniem, masz kilka list i za KAZDYM razem przewertujesz liste do okreslonej pozycji, czyli to zajmuje o wieeele dluzej niz ten sposob co dalem
Sprawdźmy:
gmclan.org/up541_4_FireBlastOptimized.html
Na samych listach max fps mam 45, a tak to na mapach 39 ;d
Najnowsze wersje GameMakera:
wydana 74 dni temu
wydana 2 dni temu
wydana 8 dni temu