FireBlast Engine

Jest to mały silniczek obsługujący efekty ognia, czyli różnego rodzaju płomienie, ogniska, wybuchy, pociski. Jak zwykle zrobiłem to najbardziej elastycznie abyście mogli też sami tworzyć swoje własne efekty :)

Autor: PsichiX

Rozmiar
153 KB
Autor
PsichiX
Ocena
8/10
21 głosów
Komentarze
Komentarze (łącznie 21, wyświetlam 1 - 15):
Dawidds (Pią., 24 Kwi. 09, 18:52)
#1

Ale bieda ;|

Nie dość, że mój komputer wyrabia w tym przykładzie ~78fps, to na dodatek efekt jest biedny... ;/
Zwłaszcza ten wybuch - przejście z "płomieni" do dymu wygląda tragicznie.

Choć w sumie, jeśli by to potraktować jako przykład, jak zrobić własny system efektów, no to będzie ok.

Oceniając efekt: 4/10
Działanie: 8+/10

PS: Kto pisał ten portal? Bo jest jeden głos, w wyświetla się ocena 9.98 :D

E
Egzekutor (Sob., 25 Kwi. 09, 10:13)
#2

No nie zbyt to takie ;/ Jak zwykle dużo kodu :) to mi wcale nie przypomina ognia i strasznie to nie wydajne. 6/10

hudy0070 (Sob., 25 Kwi. 09, 10:50)
#3

Zmieniając 2 linijki w kodzie FireblastFlamesDraw można całkiem dobry efekt ognia uzyskać uzyskać.

Uzjel (Sob., 25 Kwi. 09, 11:36)
#4

Dużo roboty, a i tak wolę cząsteczki...

Kargul (Sob., 25 Kwi. 09, 12:54)
#5

Przykład nie jest aż taki zły, a tło rooma mi się przyda :)

P
Pental (Sob., 25 Kwi. 09, 19:24)
#6

Przykład jest super, gtfo stąd. Nie znacie się, noobki.

E
Egzekutor (Sob., 25 Kwi. 09, 21:50)
#7

lolz ile ci dał psichiX żeby to napisać xD (bez obrazy dla psichixa)

P
PsichiX (Sob., 25 Kwi. 09, 23:32)
#8

niewdzięcznicy Wy :P ja sie staram aby pokazać Wam różne drogi do osiągnięcia tego samego efektu co w particlach a Wy narzekacie że biedne ;/ a o komentarzu Pentala nie wiem co myśleć - albo mówi serio albo częstuje mnie sarkazmem :D

eltix (Sob., 25 Kwi. 09, 23:59)
#9

mi sie podoba pomysł. pare funkcji i chodzi ładnie u mnie. 0 cięć. w szkole bym dał 5-

E
Egzekutor (Nie., 26 Kwi. 09, 06:36)
#10

No ale PsichiX komu by się chciało kopiować a co dopiero przepisywać ten kod do swojej gry? Chyba nikomu. Nie możesz zrobić mniej kodu?

P
Pental (Nie., 26 Kwi. 09, 07:37)
#11

Właśnie o to chodzi, że nie każdy debil ma zrozumieć :) .

E
Egzekutor (Nie., 26 Kwi. 09, 07:54)
#12

Właśnie w przykładach o to chodzi żeby każdy debil zrozumiał.

Dawidds (Nie., 26 Kwi. 09, 07:58)
#13

Ale nie jest przykład tylko "endżajn" ;f
A to różnica.

P
Pental (Nie., 26 Kwi. 09, 09:46)
#14

Właśnie, a go ciężej jest zrozumieć, bo to już większy projekt...

P
PsichiX (Nie., 26 Kwi. 09, 11:59)
#15

no ale tak czy inaczej - przecież tam jest tylko kilka funkcji na krzyż do użytku, nie ma szans aby nie zrozumieć, bo ich użycie jest opisane :)

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2024.8.1.171 • 2024.8.1.218
wydana 74 dni temu
LTS
2022.0.3.83 • 2022.0.3.98
wydana  2 dni temu
Beta
2024.1100.0.686 •
2024.1100.0.707
 0.13.0

wydana 8 dni temu
= IDE, = Runtime, = GMRT
Użytkownicy online
2 użytkowników aktywnych:
gości: 1, userów: 1
 Adriann
(~ostatnie 15 minut)
Discord
38 użytkowników online na discordzie:
Kysiu, Moho, Alice, Carl-bot, EchoDuck, Grela, Wielki Druid, Alkapivo, m..., Kowu, GMRussell, PhysX ᴺⱽᴵᴰᴵᴬ, r..., antek, HappyOrange, Pako, Arrekin, MagnusArias, LadyLush, Dyno, 🆅🅸🆃🅾74🅼, szmalu, LeD, Miłosz, Ulti, m..., bagno, Tidżi, Mtax, g..., Sporek, Huder, l..., Jayu, s..., Add92, Cosplyfanka, PeekoHiko
Shoutbox
gnysek (11:46, 17.11.24)
Witamy, witamy!
baca (12:22, 16.11.24)
To już 25 lat.. Witam po paru latach nieobecności.
gnysek (11:05, 15.11.24)
Natomiast obecne forum istnieje od 2004, jak z iglu.cz na gmclan.org przeszliśmy i od tego czasu nie było resetów danych.
gnysek (12:35, 13.11.24)
Ogólnie GMCLAN istnieje 22 lata, ale na to trofeum nie zrobiłem (jeszcze xD)
Chell (20:41, 08.11.24)
wow, ta emotka w ogóle nie wygląda jak : O xD
Chell (20:40, 08.11.24)
tylko? :O 4tk ma 15
Borek (18:12, 07.11.24)
Właśnie dostałem powiadomienie z forum, że jestem na GMClanie 18 lat :D Ja pierdzielę...
S
Sutikku (08:43, 18.10.24)
TIL, gamemaker jest starszy ode mnie
gnysek (16:04, 15.10.24)
Za równo miesiąc, GameMaker kończy 25 lat.
Wojo (15:38, 05.09.24)
Ciekawe
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.
Ankieta
Ile zarobiłeś do tej pory na grach stworzonych w GM?