Ruch platformowy
Przykład pokazuje jak można wykonać ruch platformowy z ruchem po pochyłych platformach, uwzględnieniem różnych czynników działających na sposób poruszania się gracza bez użycia wbudowanego systemu wykrywania kolizji. Zawiera też dość prosty przykład na zarządzanie animacjami.
Autor: Tymon
Ludzie ten przykład powstał ponad 3 lata temu... wtedy umiejętności programistyczne Tymona mogły być mniejsze niż dzisiaj ;D, a i tak jest teraz lepszy przykład pokazujący ruch platformowy Dawiddsa czy kogo tam.
Etam. Jedyne czego bym się czepił w tym przykładzie to dość dziwnego sposobu na precyzyjne kolizje.
I myślę, że jednak umiejętności programistyczne Tymona w gmlu były porównywalne do tych dzisiejszych
Szczerze, właśnie ściągnąłem go i powiem tak: ten przykład jest do dupy. Napisał bym go znacznie lepiej w tym momencie.
no tak, bo jak co niektórzy dopiero ostatnio odkryli zawiłość kodu Tymona to ten wpadł na pomysł jak bardziej go zagmatwać aż mnie kręci z ciekawości... :>
Najnowsze wersje GameMakera:
wydana 75 dni temu
wydana 3 dni temu
wydana 9 dni temu