Zniszczalny teren (v.1.2) (surface)

Przykład pokazuje jak stworzyć tzw. "zniszczalny teren" za pomocą obsługi surface w GM6.1.

Dodano poprawki, więcej informacji w pliku.

Autor: Tymon

Rozmiar
128 KB
Autor
Tymon
Ocena
7/10
8 głosów
Komentarze
Komentarze (łącznie 36, wyświetlam 16 - 30):
P
Patrysław (Beaver Interactive) (Czw., 13 Lip. 06, 11:25)
#16

Dobra. :)

BP Ultimate (Czw., 13 Lip. 06, 11:43)
#17

"Ostatnie komentarze
Zniszczalny ter... Plik (Patrysł...) 11:25, 13.07
Zniszczalny ter... Plik (Tymon) 21:26, 12.07
Zniszczalny ter... Plik (Patrysł...) 20:34, 12.07
Zniszczalny ter... Plik (Tymon) 20:32, 12.07
Zniszczalny ter... Plik (Patrysł...) 20:30, 12.07
Zniszczalny ter... Plik (Tymon) 20:28, 12.07
Zniszczalny ter... Plik (Patrysł...) 20:24, 12.07 "
Niezła wymiana zdań xD

P
Patrysław (Beaver Interactive) (Czw., 13 Lip. 06, 12:14)
#18

Coś nie teges? Chcesz w ryło? Hę? :D

Matthew_Kane (Czw., 13 Lip. 06, 12:25)
#19

Super mega extra odjazdowo wypasione. Dodaj kolory i wormsy!

Tymon (Czw., 13 Lip. 06, 12:30)
#20

o.o? A moze napisac cala gre za Ciebie?! Co? :D

Dark Maximal (Czw., 13 Lip. 06, 13:41)
#21

Zależy ile bierzesz :P

B
pietrus (Czw., 13 Lip. 06, 14:13)
#22

Zróbcie mi przykład dobrej gry!

Dark Maximal (Czw., 13 Lip. 06, 14:41)
#23

A ja chce przykład MMORPGa z grafiką taką jak w WoW!

L
shaq (Czw., 13 Lip. 06, 14:56)
#24

@Maximal: moj koment w faq :p ostatni.

Dark Maximal (Czw., 13 Lip. 06, 15:06)
#25

Czytłem :)

B
pietrus (Czw., 13 Lip. 06, 16:03)
#26

Chce kod źródłowy Half-life'a 2 :(

Dark Maximal (Czw., 13 Lip. 06, 17:28)
#27

A to Ty nie umiesz zrobić Half-life'a? Hahaha! Przecież to proste, tylko nie wiem jak zrobić te wszystkie modele 3d, bronie i przeciwników, aha i jeszcze nie wiem jak zrobić strzelanie i chodzenie!

BP Ultimate (Czw., 13 Lip. 06, 22:44)
#28

To wiesz jak zrobić multiplayer, fizykę, dźwięki i muzykę? Jesteś geniuszem!

Tymon (Pią., 03 Lis. 06, 14:51)
#29

Łeee! Dodałem to czego tu brakowało :D

k
kryniak (Nie., 12 Lis. 06, 21:11)
#30

Oprócz sprite_delete(). Strasznie się tnie, gdy sobie trochę postrzelasz :)

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2024.2.0.132 • 2024.2.0.163
wydana 47 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 186 dni temu
Beta
2024.400.0.543 • 2024.400.0.562
wydana  3 dni temu
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
1 użytkownik aktywny:
gości: 1,
(~ostatnie 15 minut)
Discord
Shoutbox
gnysek (20:44, 11.04.24)
Niektórzy dlatego wybierają GMEdit. Ale ja liczę na Code Editor 2, tylko na razie zbyt zbugowany jest.
Tymon (16:11, 11.04.24)
Stitch dla mnie osobiście jest lepszy bo nie musze kopać się z interfejsem GMa i mogę tylko pisać kod.
Tymon (16:05, 11.04.24)
Yes. Obecny nie jest taki zły, jak zainstalowałem najnowszą stabilną to w porównaniu z tym czego używałem... 10 lat temu...? Wszystko wydaje się lepsze.
gnysek (22:48, 10.04.24)
bscotch/stitch ? Ja czekam na fixy do nowego edytora, bo wszystko wydaje się dziś lepsze od tego obecnego :D
Tymon (19:54, 10.04.24)
Hm, Stitch okazuje się całkiem dobrą alternatywą dla wbudowanego edytora
Wojo (22:16, 08.04.24)
siemano huder myślałem, że zniknąłeś całkiem z gmclanu bo na discordzie cie nie ma :D
I am Lord (00:37, 05.04.24)
O dzięki :D
gnysek (09:58, 02.04.24)
Znalazłem na podstawie jego postów: youtube.com/@Jakim_
I am Lord (20:16, 01.04.24)
Ktoś ogarnia jakie konto miał Jakim na YT?
gnysek (16:07, 29.03.24)
Nowy Edytor kodu jednak po świętach
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.
Ankieta
Ile zarobiłeś do tej pory na grach stworzonych w GM?