Zniszczalny teren (v.1.2) (surface)

Przykład pokazuje jak stworzyć tzw. "zniszczalny teren" za pomocą obsługi surface w GM6.1.

Dodano poprawki, więcej informacji w pliku.

Autor: Tymon

Rozmiar
128 KB
Autor
Tymon
Ocena
7/10
8 głosów
Komentarze
Komentarze (łącznie 36, wyświetlam 1 - 15):
L
shaq (Nie., 09 Lip. 06, 15:12)
#1

łałałiła, fajne ^_^!

Cekol (Wto., 11 Lip. 06, 17:47)
#2

ach te Komentarze :P

Tymon (Wto., 11 Lip. 06, 19:45)
#3

To skomentuj to tak jak trzeba :P

Ranmus (Wto., 11 Lip. 06, 21:51)
#4

Jeżeli miałbym się do czegoś przyczepić, to brak tła i oteksturowanego surface, poniewaz dwukolorowe demko przypomina mi kombinatoryke z czasow GM 5.x ;P

Tymon (Wto., 11 Lip. 06, 22:27)
#5

Mogę dodać :P To tylko kilka linijek kodu więcej :)

B
pietrus (Wto., 11 Lip. 06, 22:41)
#6

jak przykład tymona to nawet nie ściągam. wiadomo że dobre :F

Tymon (Wto., 11 Lip. 06, 22:56)
#7

Lol xD Dlaczego wiadomo? :P Może chciałem zrobić wszystkim na złość i zrobiłem go na odwal? :P

Dark Maximal (Wto., 11 Lip. 06, 23:39)
#8

Kłote (Tymon): "Może chciałem zrobić wszystkim na złość i zrobiłem go na odwal?"

Że niby TY??? ;p Chyba, że to coś z głową od słońca =)

L
shaq (śro., 12 Lip. 06, 15:18)
#9

asslicker ;p a tak serio to Tymon naprawdę w sumie jako jedyny trzyma tu taki poziom. postro Tymkó! =*

P
Patrysław (Beaver Interactive) (śro., 12 Lip. 06, 20:24)
#10

Słitaśny przykład. :] Cmokaski dla ciebie, Tymciu. :* :* :*

Tymon (śro., 12 Lip. 06, 20:28)
#11

Ludzie, co wy robicie?! xD A tak w ogóle to dzięki wam wszystkim :)

P
Patrysław (Beaver Interactive) (śro., 12 Lip. 06, 20:30)
#12

Czemu nie wrzuciłeś newsa na główną po dodaniu przykładu?

Tymon (śro., 12 Lip. 06, 20:32)
#13

To twoja brożka redaktorze główny :) :P

P
Patrysław (Beaver Interactive) (śro., 12 Lip. 06, 20:34)
#14

Było powiedzieć. :) Przykład zauważyłem dopiero dzisiaj i już trochę za późno.

Tymon (śro., 12 Lip. 06, 21:26)
#15

:) Napiszę na jutro jeszcze jeden przykład. Upchnie się 2 w 1 :D

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2024.2.0.132 • 2024.2.0.163
wydana 47 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 186 dni temu
Beta
2024.400.0.543 • 2024.400.0.562
wydana  3 dni temu
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
1 użytkownik aktywny:
gości: 1,
(~ostatnie 15 minut)
Discord
Shoutbox
gnysek (20:44, 11.04.24)
Niektórzy dlatego wybierają GMEdit. Ale ja liczę na Code Editor 2, tylko na razie zbyt zbugowany jest.
Tymon (16:11, 11.04.24)
Stitch dla mnie osobiście jest lepszy bo nie musze kopać się z interfejsem GMa i mogę tylko pisać kod.
Tymon (16:05, 11.04.24)
Yes. Obecny nie jest taki zły, jak zainstalowałem najnowszą stabilną to w porównaniu z tym czego używałem... 10 lat temu...? Wszystko wydaje się lepsze.
gnysek (22:48, 10.04.24)
bscotch/stitch ? Ja czekam na fixy do nowego edytora, bo wszystko wydaje się dziś lepsze od tego obecnego :D
Tymon (19:54, 10.04.24)
Hm, Stitch okazuje się całkiem dobrą alternatywą dla wbudowanego edytora
Wojo (22:16, 08.04.24)
siemano huder myślałem, że zniknąłeś całkiem z gmclanu bo na discordzie cie nie ma :D
I am Lord (00:37, 05.04.24)
O dzięki :D
gnysek (09:58, 02.04.24)
Znalazłem na podstawie jego postów: youtube.com/@Jakim_
I am Lord (20:16, 01.04.24)
Ktoś ogarnia jakie konto miał Jakim na YT?
gnysek (16:07, 29.03.24)
Nowy Edytor kodu jednak po świętach
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.
Ankieta
Ile zarobiłeś do tej pory na grach stworzonych w GM?