Deszcz topdown aka... iRain!

Inspired by Hunter :)

Autor: Dawidds

Rozmiar
24 KB
Autor
Dawidds
Ocena
7/10
9 głosów
Komentarze
Komentarze (łącznie 43, wyświetlam 31 - 45):
l
lenin (śro., 03 Lut. 10, 17:32)
#31

nie ważne jakie znam sposoby i co umiem, bo nie o to tu chodzi. Ale skoro myślisz, że tak by było lepiej to powtórzę - powodzenia :)
Koniec.

S
Snake (śro., 03 Lut. 10, 17:34)
#32

Na surface'ach wolniej by to działało.

Platyna (śro., 03 Lut. 10, 17:44)
#33

Kto mi zapisze pod gm7, albo gm6?

Dawidds (śro., 03 Lut. 10, 17:52)
#34

gnysek, gdzie Ty tu sobie surface'y wyobrażałeś :P ?

gnysek (śro., 03 Lut. 10, 19:53)
#35

Po prostu myślałem, że przykład od Ciebie będzie przynajmniej tak skomplikowany, że będą surface'y :P

mipo (śro., 03 Lut. 10, 22:34)
#36

platyna: gmclan.org/up6058_12_irain_2.html
kiedyś dla huntera konwertowałem

kamcio540 (Nie., 04 Kwi. 10, 21:17)
#37

ta funkcja jest tylko dostepna w pro

Roki (Nie., 04 Kwi. 10, 21:40)
#38

No...

Dawidds (Nie., 04 Kwi. 10, 21:44)
#39

W sumie chyba jedyne co tu wymaga pro to obrót kropli (które są spritami), czyli możesz albo użyć draw_line() do rysowania, albo przygotować gotowego sprita kropli w którym klatki są poobracane względem siebie :)

P
Putin (Nie., 04 Kwi. 10, 23:33)
#40

Powinniście robić te przykłady jak najmniej używając PRO (a jeśli się da, to nawet w ogóle).

Assassin (Nie., 04 Kwi. 10, 23:46)
#41

Placki.

Dawidds (Pon., 05 Kwi. 10, 09:32)
#42

Ograniczać osoby z pro dla tych bez niego?
W obu wyjściach zastąpienia tego osoby z pro tracą, jeśli malowane by były linie (draw_line()) tracą możliwość rysowania "płynnych" linii jak i aa owych linii, w przypadku sprita z klatkami tak wiele już nie tracą, ale zawsze trochę wygodniej użyć draw_sprite_ext() wpisując kąt jako argument niż bawić się z klatkowymi spritami - no i kod jest czytelniejszy w tym 1. przypadku.

Ranmus (Pon., 05 Kwi. 10, 10:28)
#43

Putin:
A czemu niby mielibyśmy używać okrojonej a nie pełnej wersji? Kup sobie pro i po problemie.

Assasin:
Warn

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2024.8.1.171 • 2024.8.1.218
wydana 75 dni temu
LTS
2022.0.3.83 • 2022.0.3.98
wydana  3 dni temu
Beta
2024.1100.0.686 •
2024.1100.0.707
 0.13.0

wydana 9 dni temu
= IDE, = Runtime, = GMRT
Użytkownicy online
1 użytkownik aktywny:
gości: 1,
(~ostatnie 15 minut)
Discord
Shoutbox
gnysek (11:46, 17.11.24)
Witamy, witamy!
baca (12:22, 16.11.24)
To już 25 lat.. Witam po paru latach nieobecności.
gnysek (11:05, 15.11.24)
Natomiast obecne forum istnieje od 2004, jak z iglu.cz na gmclan.org przeszliśmy i od tego czasu nie było resetów danych.
gnysek (12:35, 13.11.24)
Ogólnie GMCLAN istnieje 22 lata, ale na to trofeum nie zrobiłem (jeszcze xD)
Chell (20:41, 08.11.24)
wow, ta emotka w ogóle nie wygląda jak : O xD
Chell (20:40, 08.11.24)
tylko? :O 4tk ma 15
Borek (18:12, 07.11.24)
Właśnie dostałem powiadomienie z forum, że jestem na GMClanie 18 lat :D Ja pierdzielę...
S
Sutikku (08:43, 18.10.24)
TIL, gamemaker jest starszy ode mnie
gnysek (16:04, 15.10.24)
Za równo miesiąc, GameMaker kończy 25 lat.
Wojo (15:38, 05.09.24)
Ciekawe
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.
Ankieta
Ile zarobiłeś do tej pory na grach stworzonych w GM?