GameMaker:Studio jest już dostępne w pełnej wersji.
[url=yoyogames.com/news/105][/url]
Za program zapłacimy:
GM:Studio - eksport Windows i OSX: 99 dolarów
+ eksport HTML5: 99 dolarów (nie 199, jak podawano wcześniej)
+ eksport Android: 199 dolarów
+ eksport iOS: 199 dolarów
W ciągu najbliższych miesięcy program będzie nadal rozwijany (kilka nowych ficzerów) oraz równolegle rozpoczną się prace nad GM:Next, który pokryje i przewyższy możliwości Studia w ciągu najbliższego roku.
Linki do ciekawych stron
Ja jedną napisałem. Nawet fajna była ale przyszedł format kompa i gry nie ma. Przynajmniej ogarnąłem javę.
mobilna Java nie posiada wsparcia native code i telefony są zazwyczaj z niskiej pułki przez co nie będzie exportera do niego.
gm studio ... moim zdaniem został wydany za szybko , dużo problemów było z nim początkowo .
A wiecie jak tam zapis na wersji pełnej ? "game_save()" - działa ? , nigdzie nie mogę znaleźć info na temat v1.0.202 . "Beta closed" a problemów nadal jest kilka ...
Nie wiem czy się to opłaca kupić ...
Ok, wszyscy jaramy się eksportem na adka i ios, ale miał być też eksport na symbiana, jest dostępny?
Gnysek wspominał o 2(czy 3?) wielkich update dla GM:S.
Ja podejrzewam że jednym z nich jest zapowiadany Symbian (i może PSP )
A drugim obsługa połączeń sieciowych.
Tak, kilka rzeczy dopiero dojdzie, chyba największy update będzie koło września, ale np. czytanie plików przepisane powinno trafić dużo szybciej (to jedna z rzeczy o którą zabiegałem).
ja pierdziele, chcialem włączyć plik 2 lvlu contry ale wykakuje mi end stream error jak otwieram htmlem, a jak studiem to pusty plik projektu ;| żadnego backupa nie widze
Ja tylko jeszcze nie rozumiem jak mam pracować z tym studio gdy ponad 100 plików graficznych wczytuje z zewnątrz, ten plik exe ciagle tworzy się nie wiadomo gdzie i nie wczytuje ich, dll to moge dodać do included files bo są 3 ale reszta? ;| A jak robie create app zebym mogl otworzyć w tym folderze to sie robi instalka albo zip, to przeszkadza w pracy jak cholera, jak ty to robisz z Almorą?
Ja mam grafiki w folderze wyżej niż plik xxx.project.gmx. Tam też DLLe. Czyli pliki są w tym samym folderze, w którym jest folder z .gmx w nazwie a w nim xxx.project.gmx
Nie wiem czy zrozumialem ale z tego co napisales to wydaje mi sie ze mam tak samo, dlle mam w "projekt gry.gmx" a grafiki w "projekt gry.gmx/data" itd. i nie dziala, odrazu ze external function, file not found itp. O a teraz nawet skompilować nie moge bo wyskakuje mail do yoyo i "Compile error in Exception at line 0 : System.ArgumentException: Ścieżka ma niedozwolony format."
Najnowsze wersje GameMakera:
wydana 73 dni temu
wydana wczoraj
wydana 7 dni temu