GameMaker:Studio jest już dostępne w pełnej wersji.
[url=yoyogames.com/news/105][/url]
Za program zapłacimy:
GM:Studio - eksport Windows i OSX: 99 dolarów
+ eksport HTML5: 99 dolarów (nie 199, jak podawano wcześniej)
+ eksport Android: 199 dolarów
+ eksport iOS: 199 dolarów
W ciągu najbliższych miesięcy program będzie nadal rozwijany (kilka nowych ficzerów) oraz równolegle rozpoczną się prace nad GM:Next, który pokryje i przewyższy możliwości Studia w ciągu najbliższego roku.
Linki do ciekawych stron
Tak zrobiłem. Studio nadal prezentuje się jak RC4. A licencja na Studio którą mam jest przecież tymczasowa. Mam takie klucze:
GameMaker:Studio with HTML5,
GameMaker:Studio
GameMaker for HTML5
GameMaker for Windows
Skoro Licencja Studio była tymczasowa, bo to klucz z bety. To gdzie jest Windows i OSX?
W GMS nadal mam wszystkie możliwości odblokowane, jak bym miał betę.
forum.gmclan.org/index.php?showtopic=28775&view=getnewpost - jak płaciłeś za HTML5, to użyj klucza który był dany po zakupie i poczytaj o upgrade licencji
Btw. Studio trzeba pobrać na nowo, jest inny link jak juz maz licencje: nm.yoyogames.com/.../legacy_download
co to za buce są
wydają program za który trzeba tyle zabulić tylko po to, żeby za rok wprowadzić nową wersję
z poprzednymi gm'ami też tak było
sram na to ściągnę z tpb póki nie bawię się w wydawanie gier
idioci ;___;
Nikas, kto nie idzie do przodu, ten się cofa. GM:Studio dostanie jeszcze co najmniej 3 duże nowe ficzery (z czego dwa są naprawdę wielkie i mozna je było uzyskać tylko z uzyciem DLL, czy GMAPI), a na następną wersję będzie na bank obniżka dla posiadaczy obecnej. No i możliwe, że dojdą jeszcze dwie platformy do eksportu.
Trzeba się przerzucić na c# lub c++. Darmowe, w pełni funkcjonalne,a żeby działało poza windą wystarczy dołączyć do kompilatora odpowiednie api i przeczytać jakiś tutek jak go użyć.
Dlatego właśnie przerzuciłem się na C#, tak jak mówi TheMarQ. Jest XNA, i można tworzyć jakieś gry. Na Linuxa nie mam zamiaru na razie wydawać, ale jakby co jest Mono. Ponoć w pełni kompatybilne z .NET 2.0 i jest kilka rzeczy z .NET 4.0.
dobrze, że się rozwijają, ale mogliby wydawać do jakiś dłuższy czas jedną wersję, a nie co chwila tylko po to żeby kosić hajs
No, jeszcze GM4Mac i 5pice, więc faktycznie trochę się tych produktów zrobiło. Aczkolwiek mi to nie przeszkadza. Może najwyżej zmiesza nowych klientów.
Cena GM Studio jest okej. Mniej faktycznie by było "podejrzane", a cała kwota powinna się szybko zwrócić nawet przy przeciętnej grze. W końcu to produkt pod komercyjne tytuły. Natomiast zgadzam się, że przydałoby się demo. Program jest nowy, nie ma renomy, poprzednie wersje raczej dobrze nie nastawiają, więc coś takiego mogłoby przekonać potencjalnych nabywców, że to faktycznie działa, jest wydajne i da się coś na tym napisać. Zwłaszcza, że jeśli ktoś potraktuje zwykłego GMa jako demko i będzie liczył, że potem mu się uda sportować na Studio, to czeka go lekkie ździwko.
Najnowsze wersje GameMakera:
wydana 73 dni temu
wydana wczoraj
wydana 7 dni temu