C++ Programowanie Gier - Część 1
Niedziela, 22 Listopada 2009, 00:52
Czas czytania 0 minut, 21 sekund
Jest to część pierwsza poradnika odnośnie pisania gier w języku C++.
W części pierwszej dowiemy się rzeczy teorii ogólnej, poznamy strukturę gry. Kolejne części planuję wydawać co tydzień lub dwa.
W części pierwszej dowiemy się rzeczy teorii ogólnej, poznamy strukturę gry. Kolejne części planuję wydawać co tydzień lub dwa.
Poradnik jest w formacie PDF więc zapraszam do obejrzenia/pobrania go tutaj:
[URL=protogame.psichix.com/docs/cpp_programowanie_gier_-_czesc_1.pdf]C++ Programowanie Gier - Część 1.pdf[/URL]
Mam nadzieję, że przyda się nie jednej osobie i czegoś nowego się z tego poradnika dowiedzą :)
Projekt Visual C++ z kodem źródłowym lekcji znajdziecie tutaj:
[URL=protogame.psichix.com/.../URL]
[URL=protogame.psichix.com/docs/cpp_programowanie_gier_-_czesc_1.pdf]C++ Programowanie Gier - Część 1.pdf[/URL]
Mam nadzieję, że przyda się nie jednej osobie i czegoś nowego się z tego poradnika dowiedzą :)
Projekt Visual C++ z kodem źródłowym lekcji znajdziecie tutaj:
[URL=protogame.psichix.com/.../URL]