Engine gry Snake
Bardzo prosty, a zarazem czytelny przykład na zrobienie gry Snake w Game Makerze 6.
Autor: Marmot
To jak chcesz to sobie usuń move_wrap(32,32) . Wg. zasad klasycznego snake, wąż może przechodzić przez ściany .
Zastanawiam się czasami, czy nie zrobić takiej paczki enginów takich klasycznych gier do Game Makera jak Tetris, Arkanoid, Snake, prosta bijatyka w stylu Street Fighter, Space Invaders (z tym mam doświadczenie bo pomagałem mojemu kumplowi przy takiej grze ) itd.
Na AAGM wiele głupich przykładów robię dla noobów xD , może takie też zrobię. Ale Invadersów to chyba wezmę by my kumpel, bo fajnie wyszło mu to Vanilladers, chociaż ja bym grafikę zmienił xD .
Wiesz. Też dużo przykładów się narobiłem Ale z tego co widze to żaden z tych które na GMC pokazałem się nie pojawił
aha to moze dlatego ze nie wysłałem do moderatora, w newsach nie znalazło się ani słowo o Snake by Bigshark i o zycie na planecie.rar
Szedłem kiedyś wiejską drogą. Zobaczyłem dwa płoty. Jeden wyglądał na pierwszy rzut oka interesująco, ale nie spełniał żadnej funkcji, bo stał w środku szczerego pola. Drugi płot był zwyczajny, ale robił to, co powinien - ogradzał całą działkę. Tą oto przypowieścią chciałem powiedzieć, że "Życie na planecie" jest nieprzydatne. To tak w ramach akcji LF (wtajemniczeni wiedzą, o co chodzi). Dżołk taki. ^^
Najnowsze wersje GameMakera:
wydana 75 dni temu
wydana 3 dni temu
wydana 9 dni temu