Engine gry Snake

Bardzo prosty, a zarazem czytelny przykład na zrobienie gry Snake w Game Makerze 6.

Autor: Marmot

Rozmiar
328 KB
Autor
Marmot
Ocena
7/10
6 głosów
Komentarze
Komentarze (łącznie 27, wyświetlam 1 - 15):
FIREMARK (Czw., 02 Cze. 05, 21:55)
#1

Nice:D

~ (Sob., 11 Cze. 05, 20:46)
#2

471.

b
bigshark (Sob., 11 Cze. 05, 20:58)
#3

uuuuu marna prowokacja . przeciez wszyscy wiemy że 472 więc nie wciskaj nam tu kitu że 471, i tak nie damy sie nabrać, nikt nie jest tu az tak gupi zeby nie wiedzial ze to jest 472. Ale na wszelki wypadek nie wypisuj takich głupot bo ktoś może " przez przypadek" uwierzyc ze 471 i co wtedy będzie?!?!

Tymon (Sob., 11 Cze. 05, 21:59)
#4

-.-*

Porąbało rybe w wodzie.

b
bigshark (Nie., 12 Cze. 05, 07:29)
#5

co? jak to? Przeciez 472, czyzbys uwierzył tajemniczemu ~ ze to jest 471??

C
~CJ (Pon., 11 Lip. 05, 16:07)
#6

o co wam chodzi z tym 472 lub 471 bo nie czaje

Marmot (Pon., 11 Lip. 05, 16:15)
#7

A kto czai o co chodzi Bigsharkowi.

dziadekkleofas (śro., 13 Lip. 05, 10:32)
#8

Może mu chodzi o swój iloraz inteligencji? (na minusie) ;p

A
~Anetya (Sob., 23 Lip. 05, 12:42)
#9

ze tak powiem: O CO TU BIEGA??

Marmot (Sob., 23 Lip. 05, 15:02)
#10

Ale z czym? Z przykładem czy komentarzami?

dziadekkleofas (Sob., 23 Lip. 05, 16:34)
#11

Z 471

B
Pietrus_paN (Sob., 23 Lip. 05, 18:49)
#12

Tu nic nie biega to po pierwsze.

krychu90 (Nie., 24 Lip. 05, 20:35)
#13

A po drugie???

Marmot (Nie., 24 Lip. 05, 20:59)
#14

A po drugie, to jest przykład Marmota, a po trzecie, jak ktoś znowu wyskoczy z jakimś 472 to kasuję!

f
~filoman (Sob., 30 Lip. 05, 13:45)
#15

moim zdaniem powinno być tak że jeśli wężyk wyjdzie za ekran to powinno być koniec gry

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2023.11.1.129 • 2023.11.1.160
wydana 73 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 132 dni temu
Beta
2024.200.0.499 • 2024.200.0.516
wydana  5 dni temu
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
1 użytkownik aktywny:
gości: 1,
(~ostatnie 15 minut)
Discord
Shoutbox
S
Sutikku (23:23, 23.02.24)
powiedziałbym, że może jakiś gigantyczny czerwony baner by się przydał, ale obawiam się, że mógł taki być, a ja go nie widziałęm
S
Sutikku (23:22, 23.02.24)
uwierzcie mi, że wchodzę na gmclan naprawdę bardzo często, ale jakoś tej ligi nie zauważyłem :(
I am Lord (12:01, 23.02.24)
Kurde kolejna tura mnie omineła 🙈
gnysek (10:49, 20.02.24)
Ja czekam na pluginy do IDE, czego YYG nie zrobi, zrobimy sami.
Adriann (11:50, 16.02.24)
Ciekawe jak go przerobią, osobiście liczę na jakąś większą rewolucję a nie tylko usprawnienie bo narazie jest jak jest :d
gnysek (10:32, 08.02.24)
Edytor roomów ma swoje minusy. Ale ma być tworzony nowy wkrótce, chociaż pewnie 6-12 miesięcy zanim trafi do wersji stabilnej jak nic.
p
pablo1517 (08:40, 07.02.24)
No ja odkąd zacząłem w ue4 pracować to niestety z GMLem dawno nie obcowalem
exp (20:13, 30.01.24)
@pablo1517 ja przerzuciłem się z klasycznego GM na Studio cztery lata temu, więc przeskok trochę mniejszy, ale generalnie idea dużo się nie zmieniła. jest trochę upierdliwości i niepotrzebnych według mnie zmian, ale też duże usprawnienia (edytor roomów to raj na ziemi w porównaniu z tym oryginalnym)
Adriann (18:59, 28.01.24)
Takk..strasznie są upierdliwe :D
I am Lord (17:08, 28.01.24)
Mniej czasu się straci tworząc system particli z kodu od zera niż się męczyć z importem ich z edytora, 🤦‍♂️🤦‍♂️
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.
Ankieta
Ile zarobiłeś do tej pory na grach stworzonych w GM?