Miotacz ognia

Przykład na to jak w GM6 przy pomocy nowych funkcji (tylko dla zarejestrowanych!) zrobić ładny miotacz ognia włącznie z lekkim oświetleniem podłogi.

Autor: Ranma_man

Rozmiar
19 KB
Autor
Ranma_man
Ocena
8/10
3 głosy
Komentarze
Komentarze (łącznie 21, wyświetlam 1 - 15):
C
~Choosen (Nie., 07 Lis. 04, 09:32)
#1

Ja, szczerze mowiac uzylbym innych czasteczek... teraz to bardziej przypomina palnic acetylenowo - tlenowy ;-)

Tymon (Nie., 23 Sty. 05, 21:49)
#2

Podobne do miotacza ognia z GTA2 :D ale jest spoko :D

f
~filoman (Sob., 30 Lip. 05, 13:55)
#3

tak wogóle to gdzieś sie uczyłeś choosen bo ja mósiałem wszystko sam załapać a angielskiego nie znam więc za dużo to ja nie umiem

B
Pietrus_paN (Sob., 30 Lip. 05, 15:14)
#4

Doprawy? mÓsiałeś? :)

Marmot (Sob., 30 Lip. 05, 15:33)
#5

Wiesz, zazwyczaj każdy sam się uczy Game Makera :D

f
~filoman (Sob., 30 Lip. 05, 19:38)
#6

ta ale ja nie wiem o co chodzi z tymi komendami

B
Pietrus_paN (Nie., 31 Lip. 05, 11:06)
#7

Proponuje najpierw nauke angielskiego, abyś zrozumiał helpa i nie tylko. Teraz do programowania normalnego (np. w c++) przydaje się anglik :)

r
rower44 (Nie., 31 Lip. 05, 14:07)
#8

a właśnie jak zrobić żeby gra otwirała się bez użycia programu tak jak np.pong3d

r
rower44 (Nie., 31 Lip. 05, 14:09)
#9

jak zrobić żeby gra otwirała się bez użycia programu tak jak np.pong3d

B
Pietrus_paN (Nie., 31 Lip. 05, 14:18)
#10

Dajesz File -> Create exe...

Pozdro :)

Marmot (Nie., 31 Lip. 05, 16:08)
#11

Może czegoś jeszcze nie wiecie z podstaw kompletnych :P ?
PS. Usunąłem koment dziadkakleofasa który wyglądał tak:
xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

r
rower44 (Nie., 31 Lip. 05, 16:57)
#12

a tak przy okazji chce zrobić gre w stylu demonic defence bronisz swojego zamku ale nie wiem jak zrobić że jak typy podejdą do zamku to żeby sie zatrzymali i zaczeli walić w niego

r
rower44 (Nie., 31 Lip. 05, 17:00)
#13

myślałem żeby zrobić że jak typek dotknie zamku to robi sie nowy który wali ale by sie im życia odnawiały

B
Pietrus_paN (Nie., 31 Lip. 05, 17:08)
#14

Czysta logika
Jeżeli "Typek-wróG" jest w X odległości od zamku -> wtedy -> "Typek-wróG" atakuje

Spreparować na kod i gotowe! :D

r
rower44 (Nie., 31 Lip. 05, 17:19)
#15

tylko że ja jeste początkujący i angielskiego nie znam więc dla mnie to może być kłopot

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2023.11.1.129 • 2023.11.1.160
wydana 73 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 132 dni temu
Beta
2024.200.0.499 • 2024.200.0.516
wydana  5 dni temu
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
1 użytkownik aktywny:
gości: 1,
(~ostatnie 15 minut)
Discord
Shoutbox
S
Sutikku (23:23, 23.02.24)
powiedziałbym, że może jakiś gigantyczny czerwony baner by się przydał, ale obawiam się, że mógł taki być, a ja go nie widziałęm
S
Sutikku (23:22, 23.02.24)
uwierzcie mi, że wchodzę na gmclan naprawdę bardzo często, ale jakoś tej ligi nie zauważyłem :(
I am Lord (12:01, 23.02.24)
Kurde kolejna tura mnie omineła 🙈
gnysek (10:49, 20.02.24)
Ja czekam na pluginy do IDE, czego YYG nie zrobi, zrobimy sami.
Adriann (11:50, 16.02.24)
Ciekawe jak go przerobią, osobiście liczę na jakąś większą rewolucję a nie tylko usprawnienie bo narazie jest jak jest :d
gnysek (10:32, 08.02.24)
Edytor roomów ma swoje minusy. Ale ma być tworzony nowy wkrótce, chociaż pewnie 6-12 miesięcy zanim trafi do wersji stabilnej jak nic.
p
pablo1517 (08:40, 07.02.24)
No ja odkąd zacząłem w ue4 pracować to niestety z GMLem dawno nie obcowalem
exp (20:13, 30.01.24)
@pablo1517 ja przerzuciłem się z klasycznego GM na Studio cztery lata temu, więc przeskok trochę mniejszy, ale generalnie idea dużo się nie zmieniła. jest trochę upierdliwości i niepotrzebnych według mnie zmian, ale też duże usprawnienia (edytor roomów to raj na ziemi w porównaniu z tym oryginalnym)
Adriann (18:59, 28.01.24)
Takk..strasznie są upierdliwe :D
I am Lord (17:08, 28.01.24)
Mniej czasu się straci tworząc system particli z kodu od zera niż się męczyć z importem ich z edytora, 🤦‍♂️🤦‍♂️
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.
Ankieta
Ile zarobiłeś do tej pory na grach stworzonych w GM?