DeltaTime GM
Prosta i skuteczna biblioteka do dokładnego pomiaru czasu pomiędzy klatkami gry.
Przeważnie w ramach optymalizacji potrzeba uniezależnić animację gry od klatek na rzecz różnicy czasu pomiędzy obecną a poprzednią klatką gry, dzięki czemu niezależnie czy gra zacznie działać wolniej, to animacja nadal będzie stała w czasie. Dla uzyskania dużej dokładności pomiaru różnicy czasu został stworzony ten oto DLL.
Autor: PsichiX http://psichix.com
?
Tymek, o co CI biega?
Przecież raz że to jest przydatne, bo jak wynikło z dyskusji na SB: GMowe funkcje są niedokładne, a nie znalazłem żadnego takiego dokładnego sposobu, co za tym idzie zrobiłem coś co może się przydać, a zarazem jest małe i proste w obsłudze.
Stary, proszę. Raz:
xion.org.pl/.../dokladny-czas-na-wielu-platformach
I tu napisanie DLLa nie wymaga nawet znajomości C++, nawet jest artykuł jak zrobić DLLa, tylko trzeba CTRL+C i CTRL+V zastosować, skompilować.
Dwa: jest current_time który jest całkiem dobrą alternatywą. Testowane.
Kiedyś ktoś potrzebował. Nie kłopocz się: gmclan.org/up152_12_070910_gm8_delta_time.html
Konrad-GM, ha, good point!
aj marudy w dzisiejszych czasach nikomu nie dogodzisz, bo jak wychodzisz z pomocna dłonią to podają CI pomocnego ptaka w zamian :>
Marudę masz jedną, co najwyżej dwie. Dostałeś ptaka tylko od dwóch ludzi którzy po prostu używają głowy i szukają własnych rozwiązań. Nie uogólniaj do wszystkich.
dobrze że te dwie marudy wiedzą o kim pisałem
koniec gadania o tym w sumie, zostawmy temat marudzenia
ale dobrze, rozumiem że niektórzy poradzą sobie bez tej DLLki, więc postaram się chociaż urozmaicić ją o funkcje związane z czasem, których GM nie będzie w stanie zastąpić
Najnowsze wersje GameMakera:
wydana 75 dni temu
wydana 3 dni temu
wydana 9 dni temu