Anaglif i Surfacesy 3D
Przykład ukazujący technikę anaglifu (przestrzennego obrazu oglądanego za pomocą specjalnych okularów, zwykle czerwono-niebieskich) oraz sposób na obsługę surfacesów w trybie 3D (technika nadająca się do efektów takich jak lustra, portale, postprocessing obrazu (HDR, np. efekt Bloom), i tym podobnych).
Autor: PsichiX http://psichix.com
Sztuczne mapowanie parralaksowe też można uzyskać, rysując kilka wall w niedużej odległości od siebie, teksturę blendując z height mapą przez sprite get alpha from sprite.
wow, 400 głosów, mój przykład jest wyjebitnie popularny Osoba która oddała te 300 głosów musi być na prawdę zazdrosna, aż mi to schlebia ;D
Nic nie sugeruję, nie atakuję Cię, ani nic, ale:
"ktoś ciągle zaniża oceny z tego co widzę, czyżby ktoś cierpiał na zazdrość? xD"
"I tak wiem że te przykłady są zajebiste, nieprzeciętne i na prawdę przydatne, więc i tak nie przejmuje się ewentualną złą oceną"
"Osoba która oddała te 300 głosów musi być na prawdę zazdrosna, aż mi to schlebia ;D"
"Ponadto jest nader zazdrosny"
Zaprzestań tego, bo to zaczyna dziwnie wyglądać
A, zresetowałem głosy. Jakby co wcześniejszy stan to było 401/2.17
To się liczy w taki specyficzny sposób, że przy takiej ilości ocen już nie da się zmienić oceny, choćby 5kkkk osób dało 10/1
Chyba autor tego "dowcipu" daje znać, aby nie zostawiać tego w spokoju, tylko naprawić
Najnowsze wersje GameMakera:
wydana 75 dni temu
wydana 3 dni temu
wydana 9 dni temu