Anaglif i Surfacesy 3D
Przykład ukazujący technikę anaglifu (przestrzennego obrazu oglądanego za pomocą specjalnych okularów, zwykle czerwono-niebieskich) oraz sposób na obsługę surfacesów w trybie 3D (technika nadająca się do efektów takich jak lustra, portale, postprocessing obrazu (HDR, np. efekt Bloom), i tym podobnych).
Autor: PsichiX http://psichix.com
Dobra xD Nie oceniam, bo nie potrzebne mi 3D i w ogóle, ale fajne, może mi się przyda, nie sądziłem że można takie rzeczy w GM robić Dlaczego autorem jest Psichix, a nie ΨΧΞ?
aha, no chyba że tak
swoją drogą, ktoś ciągle zaniża oceny z tego co widzę, czyżby ktoś cierpiał na zazdrość? xD
BTW. I tak wiem że te przykłady są zajebiste, nieprzeciętne i na prawdę przydatne, więc i tak nie przejmuje się ewentualną złą oceną
PsichiX: dlaczego zaniża? Może ktoś uznał, że taka powinna być. Akurat redaktorzy powinni mieć wyj***ne na oceny.
no i mam
"BTW. I tak wiem że te przykłady są zajebiste, nieprzeciętne i na prawdę przydatne, więc i tak nie przejmuje się ewentualną złą oceną" ;D
Najnowsze wersje GameMakera:
wydana 75 dni temu
wydana 3 dni temu
wydana 9 dni temu