Rurki - Gra logiczna polegająca na łączeniu rur
Przykład gry logicznej w której celem jest połączenie wszystkich rur obracając pojedynczymi elementami. Kod dobrze opisany, przykład solidny.
Taka Pipemania.
Autor: Pental aka Slash
To jest przykład? To jest grywalne i wciąga bardziej niż 95% gier na tej stronie. Absolutnie broni się jako samodzielna gra, tylko kod mało optymalny (uzyłbym switchy, zamiast random choose itp.)
Tak, jestem tego samego zdania. Testowanie tego pochłonęło mi koło 20 minut i to tylko dlatego, że musiałem się zwijać z domu
Podmieniłem przed chwilą pliczek na nieznacznie zedytowany przeze mnie.
Tam było w jednym miejscu wywoływane place_free i instance_place, a wystarczyłoby jedno raz
A ocena 9. Nie 10 bo mu musiałem wcześniej wytknąć poważny błąd
EDIT: W sumie niedociągnięciem jest to, że dla każdego połączenia losowane jest 2 razy czy istnieje czy nie. To jest: klocek po lewej sobie ustawi coś, a klocek po prawej i tak mu to nadpisze na swoje. Więc losować się powinno tylko left i up. Ale złożoności to nie zwiększa, jedynie stałą wiec można wybaczyć.
Kod jest nieoptymalny przede wszystkim dlatego, że Platyna mi wytknął poważny błąd i musiałem tworzenie rurek i sprawdzanie wygranej zmodyfikować. Nie chciało mi się tego od nowa pisać i tak jakoś wyszło .
Gratuluję. Zupełnie dobra rzecz. Kod troszku mało optymalny, ale jest OK
Nie popatrzyłem do kodu i zacząłem grać. Pokonywałem kolejne poziomy czekając na finał i po połowie godziny wkurzyłem się, wyłączyłem i dowiedziałem, że poziomy są generowane losowo Super. Dyszka leci na Twoje konto
Najnowsze wersje GameMakera:
wydana 75 dni temu
wydana 3 dni temu
wydana 9 dni temu