GMOgre3D

Całkiem nowy (bo opublikowany kilka dni temu) wrapper popularnego silnika OGRE.
Obsługa materiałów/shaderów, wieloteksturowania, różnego poziomu detali, tekstury wolumetryczne, mapy kubiczne, elastyczny format modeli, bufory wierzchołków, animacje szkieletowe, animacje kształtów, wiele technik cieniowania, system cząstek, system prezentacji nieba, automatyczne sortowanie obiektów przezroczystych.

Więcej info: http://gmc.yoyogames.com/index.php?showtopic=455439

Autor: Houdini http://code.google.com/p/gmogre3d/

Rozmiar
18 MB
Autor
Ocena
8/10
9 głosów
Komentarze
Komentarze (łącznie 21, wyświetlam 1 - 15):
Marek Siemaszko (Czw., 03 Gru. 09, 19:52)
#1

wygląda świetnie :D
szkoda, ze nie mam ambicji na grę 3D :P

Nirvana93 (Pią., 04 Gru. 09, 16:19)
#2

lookne

Nirvana93 (Pią., 04 Gru. 09, 20:23)
#3

zajeświetne, ale animacje szkieletowe trzeba sprawdzic :P

P
PsichiX (Pią., 04 Gru. 09, 22:43)
#4

Mam wiadomość, że twórcy GMogre3D i GMnewton zamierzają współpracować nad silnikiem GMogre wspomaganym właśnie newtonem - to ucieszy twórców gier 3D bo Ultimate3D nie oferował tak dobrej fizyki (o ile jaką kolwiek oferował) :)

Platyna (Sob., 05 Gru. 09, 09:38)
#5

Ultimate3D przede wszystkim był całkowicie skopany pod względem obsługi i manuala.

Nirvana93 (Sob., 05 Gru. 09, 10:47)
#6

i każdy wczytany model spowalniał gre o 10%

HuderLord (Sob., 05 Gru. 09, 21:08)
#7

PsichiX masz jakieś lewe info. box.net/shared/7l1nb5a7na

Dawidds (Sob., 05 Gru. 09, 22:51)
#8

Lewe info od autora :)

HuderLord, poczytaj temat na gmc ;)

P
PsichiX (Sob., 05 Gru. 09, 22:53)
#9

jakie lewe info?

Dawidds (Sob., 05 Gru. 09, 23:02)
#10

Jemu chyba chodziło o to, że gmnewton już wyszedł :P

P
PsichiX (Sob., 05 Gru. 09, 23:02)
#11

nie, że kolejna wersja GMnewtona będzie dodana do GMogre3D i zintegrowana z nim : >

gnysek (Sob., 05 Gru. 09, 23:28)
#12

Raczej o to, że w U3D newton też był :)

Robert Prus (Nie., 06 Gru. 09, 08:23)
#13

Nie był, ale prosto można było zintegrować

Nirvana93 (Pon., 07 Gru. 09, 16:40)
#14

już nowsza wersja i dodane paged geometry, traingle cout okolo 520tys a fps 30 :D dobreeee

HuderLord (Pon., 07 Gru. 09, 16:50)
#15

Tak chodziło mi oto co gnysek wspomniał.

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2024.2.0.132 • 2024.2.0.163
wydana 41 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 180 dni temu
Beta
2024.400.0.532 • 2024.400.0.551
wydana 12 dni temu
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
1 użytkownik aktywny:
gości: 1,
(~ostatnie 15 minut)
Discord
12 użytkownicy online na discordzie:
Carl-bot, p..., Grela, Kowu, antek, LadyLush, VanhGND, MKP (GEM), Dyno, szmalu, l..., Cosplyfanka
Shoutbox
gnysek (20:44, 11.04.24)
Niektórzy dlatego wybierają GMEdit. Ale ja liczę na Code Editor 2, tylko na razie zbyt zbugowany jest.
Tymon (16:11, 11.04.24)
Stitch dla mnie osobiście jest lepszy bo nie musze kopać się z interfejsem GMa i mogę tylko pisać kod.
Tymon (16:05, 11.04.24)
Yes. Obecny nie jest taki zły, jak zainstalowałem najnowszą stabilną to w porównaniu z tym czego używałem... 10 lat temu...? Wszystko wydaje się lepsze.
gnysek (22:48, 10.04.24)
bscotch/stitch ? Ja czekam na fixy do nowego edytora, bo wszystko wydaje się dziś lepsze od tego obecnego :D
Tymon (19:54, 10.04.24)
Hm, Stitch okazuje się całkiem dobrą alternatywą dla wbudowanego edytora
Wojo (22:16, 08.04.24)
siemano huder myślałem, że zniknąłeś całkiem z gmclanu bo na discordzie cie nie ma :D
I am Lord (00:37, 05.04.24)
O dzięki :D
gnysek (09:58, 02.04.24)
Znalazłem na podstawie jego postów: youtube.com/@Jakim_
I am Lord (20:16, 01.04.24)
Ktoś ogarnia jakie konto miał Jakim na YT?
gnysek (16:07, 29.03.24)
Nowy Edytor kodu jednak po świętach
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.
Ankieta
Ile zarobiłeś do tej pory na grach stworzonych w GM?