Smuga BulletTime

Prosty, wydajny i ciekawy od strony kodu efekt smugi w trybie bullet time, wraz z podstawową metodą na prędkość zmienianą poprzez współczynnik, a nie przez zmianę room speed.

LPM - strzelanie
PPM - bullet time

Autor: PsichiX

Rozmiar
4 KB
Autor
PsichiX
Ocena
8/10
35 głosów
Komentarze
Komentarze (łącznie 17, wyświetlam 1 - 15):
Marek Siemaszko (śro., 29 Kwi. 09, 01:00)
#1

wykonane na zaledwie 9 :P
gdyby jeszcze to rozchodzenie było bym rzekł, że idealnie :)

P
PsichiX (śro., 29 Kwi. 09, 01:03)
#2

dobra, niech Ci bedzie, zaraz zrobie te rozchodzenie sie, tylko wykombinuje jakis dobry wizualnie i szybki w rysowaniu sposob :P

P
PsichiX (śro., 29 Kwi. 09, 01:18)
#3

Ok, poprawiona wersja z efektem rozchodzenia się smugi dostępna - teraz już jest boskie i niech mi ktoś spróbuje powiedzieć, że nie :P To jak Marku, zasłużone 10? :)

gnysek (śro., 29 Kwi. 09, 10:33)
#4

Łeee, takie to średnie... trzeba wiedzieć, zeby najpierw prawym klawiszem, potem lewym... byle jak.

P
PsichiX (śro., 29 Kwi. 09, 11:32)
#5

sam jesteś byle jak :P to jest przykład, gdzie włączanie bullettime'a i strzelanie to prowizorka aby było, samemu przecież można to zmienić gnysku. Zresztą, też zrób coś czasem abym i ja mógł pomarudzić :P hmm, GMClan - byście tylko marudzili :D

Robert Prus (śro., 29 Kwi. 09, 11:35)
#6

Świetny efekt z tym rozchodzeniem. Ale 9.

Misiek999 (śro., 29 Kwi. 09, 14:27)
#7

No no fajny efekt ! 10.

E
Egzekutor (śro., 29 Kwi. 09, 14:51)
#8

No ładnie :) Prosty przykład, wydajny i efektowny. 9/10

Kargul (śro., 29 Kwi. 09, 15:15)
#9

I tak powstał max payne :D

Borek (śro., 29 Kwi. 09, 17:45)
#10

PsichiX większość Twoich przykładów jest nieczytelnych z powodu braku formatowania. Klamra pod klamrą i jedno pod drugim, wszystko się zlewa :( Efekt ciekawy, ale pełen bajer to to nie jest :)

Kargul (śro., 29 Kwi. 09, 17:59)
#11

Przykład jest bardzo dobry. Aby wzbogacić efekt, umieśćcie kilka strzelających obiektów. Wtedy jest zamieszanie!

P
Pieter (śro., 29 Kwi. 09, 20:21)
#12

według mnie na 9 ;]

propaganja (Czw., 30 Kwi. 09, 13:40)
#13

zmienilbym zeby smuga nie znikala w destroy kuli, bo jets takie cos: strzelasz 2 razy, jedna kula trafia w murek, druga leci w niebo - i smuga pierwszej jest widziana przez pol sekundy bo pieprzneła w murek, a smuga nr. 2 sobie powoli fajnie znika.

P
PsichiX (Czw., 30 Kwi. 09, 13:48)
#14

mozna to w prosty sposob rozwiazac tak na szybko:
zamiast niszczyc obiekt pocisku przy kolizji to wystarczy dac mu ten kod:

visible=false // sprawiamy ze pocisk jest niewidzialny, nie bierze udzialu w rysowaniu
mask_index=-1 // pocisk nie bierze udzialu w kolizjach
alarm[0]=room_speed*4 // ustalamy mu alarm0 na 4 sekundy

Event Alarm0:
instance_destroy() // niszczymy obiekt po okreslonym czasie

to taki przepis na szybko. choc jeszcze postaram sie zrobic to tak aby uniezaleznic smuge od pocisku, wtedy bedzie mogla automatycznie kontynuowac zanikanie :)

Ghost (Sob., 02 Maj. 09, 19:45)
#15

Eee... Przecież to minuta roboty... wtf. Ale początkującym się przyda :P

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2024.06.2.162 • 2024.6.1.208
wydana 12 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 284 dni temu
Beta
2024.800.0.597 •
2024.800.0.620
 0.11.0

wydana  2 dni temu
= IDE, = Runtime, = GMRT
Użytkownicy online
1 użytkownik aktywny:
gości: 1,
(~ostatnie 15 minut)
Discord
27 użytkowników online na discordzie:
Alice, Carl-bot, RogerDodg3r, p..., LadyLush, GibkiKaktus, Grela, TobiasM (Morgo), HappyOrange, Tival, DungeonFairy🧚, MKP (GEM), Moldis, yazaa, Dyno, Deusald, LeD, ZYGZAK, 𝕳𝖚𝖌𝖔 𝕲𝖔𝖓𝖝𝖆𝖑𝖊𝖝, Voytec, m..., bagno, l..., Alkapivo, Jayu, Krzysiek1250, Shockah
Shoutbox
gnysek (18:31, 25.07.24)
Ogłaszam nowy etap w historii GameMakera.
gnysek (11:36, 08.07.24)
Ale w sumie taki numer GG był bezpieczniejszy niż nr. telefonu czy kontakt społecznościowy. Utrudniał stalkowanie i ułatwiał banowanie.
Wojo (08:08, 08.07.24)
Niestety to już nie te czasy kiedy pytało się kasjerki o wiek i numer Gadu-Gadu...
Adriann (08:28, 05.07.24)
Albo okraść :|
Adriann (08:28, 05.07.24)
Może pani chciała zobaczyć twoje dane i Cię poderwać :d
gnysek (10:38, 03.07.24)
Mnie ostatnio w Żabce zapytali o wiek. A mam już ponad dwie osiemnastki.
Wojo (08:27, 30.06.24)
Ogólnie to miał być żart ponieważ portal internetowy, którego można opisać jako PH jest portalem przeznaczonym dla dorosłych. Miało być śmiesznie wyszło żenująco, a wiadomości w shoutboxie nie mogę skasować :P
Wojo (09:40, 28.06.24)
Tymon jak co wizytę musiałem potwierdzić wiek
gnysek (14:15, 17.06.24)
Bo Łapusz woli alkohol, niż się organizować. Co tam Pixel Heaven, sprawdźcie jego zbiórki na książki...
Adriann (21:02, 13.06.24)
Bardzo słusznie, straszna patola z tą organizacją :D
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.
Ankieta
Ile zarobiłeś do tej pory na grach stworzonych w GM?