XeAudiere
Jest to wrapper do silnika dźwiękowego Audiere (darmowy, zarówno do użytku komercyjnego) na xenonowym frameworku, wiec postarałem się z optymalizacją i bezpieczeństwem używania.
Umożliwia odtwarzanie takich formatów jak: Uncompressed WAV, Uncompressed AIFF, Ogg Vorbis, FLAC, MP3, MOD, S3M, IT, XM.
Silnik może przechowywać dźwiek w jednym z dwóch rodzajów elementow:
* Music (utwór; odtwarzany strumieniowo; przechowuje w pamięci jedynie potrzebną porcje pliku)
* Sound (dzwięk; odtwarzany normalnie; przechowuje w pamięci cały plik).
22.02.2010 - UPDATE:
Dodana obsługa pitch, czyli zmiana tonacji/prędkości utworu/dźwięku (biblioteka umożliwia ustawienie maksymalnie 2 razy szybszej, a minimalnie 2 razy wolniejszej prędkości).
02.01.2010 - UPDATE:
Dodano czytanie tagów ID3v1 oraz naprawiono błąd przez który gra mogła się niespodziewanie zawieszać.
06.04.2009 - UPDATE:
Dodano: Ustalanie pozycji; zapętlenia; pobieranie wartości: volume, pan, rozmiar muzyki (ilość ramek); czyszczenie całych kontenerów.
Autor: PsichiX www.psichix.com
Super, tylko jak mówię poradnik by sie przydał
Jakieś logo do credits no i może... super system obsługi playlist.
Spokojnie, na dniach powinna pojawić się nowa wersja PlayGate, a w nim już wbudowany XeAudiere i tutek dla odtwarzacza do niego
Aktualizacja 02.01.2010:
Dodano czytanie tagów ID3v1 oraz naprawiono błąd przez który gra mogła się niespodziewanie zawieszać.
Aktualizacja do wersji 1.7!
W niej dodana obsługa pitch, czyli zmianę prędkości i tonacji muzyki/dźwięku.
W przykładzie po wciśnięciu klawiszy Shift lub Control.
Najnowsze wersje GameMakera:
wydana 27 dni temu
wydana 356 dni temu
wydana 4 dni temu