JRPGM - silnik
Silnik do gier jRPG (turowych, jak np. Final Fantasy). Miała z tego być gra, ale zabrakło czasu, więc to co zostało zrobione można sobie wykorzystać w swoich grach.
Sterowanie: Z - akceptacja, X - anulowanie, F1 - pomoc, Spacja - menu, ESC - wyjście.
Autor: gnysek http://gnysek.pl/
Otóż w grach jRPG (Japanese Role Playing Game) walka zwykle odbywa się za pomocą systemu turowego, a nie tak jak np. w cRPG, pewnie dlatego gnysek napisał, że jest to system turowy, jak np. Final Fantasy, Panie Pental ;] Co prawda "zwykle" nie znaczy zawsze... Sam robię jRPG, lecz nie w systemie turowym, tylko za pomocą Action Battle System (ABS).
Grałem w wiele jRPGów i zawsze były turowe, czasem było tam ATB, ale i tak nadal były to gry turowe, bo mogłeś atakować dopiero gdy naładował się pasek ruchu
Dopisałem, że turowych, bo najnowsze jRPG coraz bardziej uciekają od turowości właśnie w stronę ATB
Patriarcha, nie jRPG, tylko coś, lecz japońska gra. Co znaczy 'japońska'? Czy Margonem to gra japońska? Nie, a mimo wszystko jest to RPG turowy, więc mogę go nazwać spokojnie grą jRPG.
A silnik bardzo dobry, genialny wręcz, ale do nauki raczej się nie nadaje .
Lol Patriarcha robi jRPG XDDDDD HAHAHAA
WIKIPEDIA mówi: "jRPG (Japanese Role Playing Game) – gatunek gier, nazywanych tak z powodu swojego japońskiego pochodzenia. " Spoko
silnik spoko Ale do nauki troche za mało komentarzy, za mało ściśle dla początkujących, a nawet średniozaawansowanych
Najnowsze wersje GameMakera:
wydana 75 dni temu
wydana 3 dni temu
wydana 9 dni temu