LibpyramidGM

Przydatny DLL pozwalający na wykorzystanie w GM funkcji zaczerpniętych rodem z C++. Możemy min. tworzyć okienka ala WinApi i używać funkcji hashujących.

Autor: royboyjoytoy2

Rozmiar
292 KB
Autor
royboyjoytoy2
Ocena
8/10
2 głosy
Komentarze
Komentarze (łącznie 16, wyświetlam 1 - 15):
P
PsichiX (Nie., 18 Maj. 08, 19:47)
#1

tylko ze mogles dodac ze format 7zipa

Dark Maximal (Nie., 18 Maj. 08, 19:57)
#2

Przecież to widać, przy pobieraniu. =)

P
PsichiX (Nie., 18 Maj. 08, 20:24)
#3

no i ktos ciekawy chce zassac i tu zong! nie mozna rozpakowac :p

Dark Maximal (Nie., 18 Maj. 08, 20:27)
#4

Jeśli to taki problem, to mogę przerzucić do czegoś innego, ale przecież WinRar, który jest chyba najpopularniejszy, normalnie rozpakowuje 7z.

P
PsichiX (Nie., 18 Maj. 08, 20:28)
#5

wlasnie nie rozpakowuje (bynajmniej mi)

Dark Maximal (Nie., 18 Maj. 08, 20:43)
#6

Dziwne, bo mi działa bez problemu. =o Ale ok, zaraz wrzucę wersję w rar.

l
lenin (Nie., 18 Maj. 08, 21:00)
#7

A trzeba umieć C++?

dziadekkleofas (Nie., 18 Maj. 08, 22:15)
#8

Nie, trzeba umieć assemblera.

l
lenin (Nie., 18 Maj. 08, 23:13)
#9

Śmieszne..... Ja pytam serio a tu odpowiedzi nie serio :P

S
Snake (Nie., 18 Maj. 08, 23:18)
#10

Na serio to trzeba umieć i ASMa i C++. Cpp po to żeby napisać sobie DLL-a z funkcją zapisywania danych do pamięci procesu (chociaż właściwie to lepiej napisać takową w ASMie, żeby zyskać na wydajności). A ASMa po to, żeby wiedzieć co zapisywać do pamięci procesu by program obsłużył LibpyramidGM. Najlepiej w GM-ie sobie wypisać zmienne stałe nazywając je jak ASMowe mnemoniki i do wartości dać odpowiadające im bajty - żeby już nie zapisywać do pamięci używając samych liczb. Oczywiście musisz znaleźć sobie miejsce w exe na wstrzyknięcie kodu asma do pamięci aplikacji gry i tak ją spatchować, by zamiast jakiejś funkcji w GML, wykonywało twój wstrzyknięty kod. Proste.

K
Kofel (Pon., 19 Maj. 08, 07:26)
#11

Snake, O RLY?

S
Snake (Pon., 19 Maj. 08, 07:57)
#12

Kofel, YA RLY!

P
Pieter (Pon., 19 Maj. 08, 10:04)
#13

SRSLY!

Solmis (Pon., 19 Maj. 08, 17:08)
#14

Lol...
Nie lepiej WinAPI sie nauczyć?
Moim zdaniem jest 100x prostsze od takiego babrania sie w GMie... ;x

Dark Maximal (Pon., 19 Maj. 08, 17:12)
#15

No wiesz, to zależy dla kogo. =p

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2024.06.2.162 • 2024.6.1.208
wydana 12 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 284 dni temu
Beta
2024.800.0.597 •
2024.800.0.620
 0.11.0

wydana  2 dni temu
= IDE, = Runtime, = GMRT
Użytkownicy online
1 użytkownik aktywny:
gości: 1,
(~ostatnie 15 minut)
Discord
12 użytkownicy online na discordzie:
Carl-bot, RogerDodg3r, p..., LadyLush, GibkiKaktus, Grela, Moldis, Dyno, LeD, bagno, l..., Alkapivo
Shoutbox
gnysek (18:31, 25.07.24)
Ogłaszam nowy etap w historii GameMakera.
gnysek (11:36, 08.07.24)
Ale w sumie taki numer GG był bezpieczniejszy niż nr. telefonu czy kontakt społecznościowy. Utrudniał stalkowanie i ułatwiał banowanie.
Wojo (08:08, 08.07.24)
Niestety to już nie te czasy kiedy pytało się kasjerki o wiek i numer Gadu-Gadu...
Adriann (08:28, 05.07.24)
Albo okraść :|
Adriann (08:28, 05.07.24)
Może pani chciała zobaczyć twoje dane i Cię poderwać :d
gnysek (10:38, 03.07.24)
Mnie ostatnio w Żabce zapytali o wiek. A mam już ponad dwie osiemnastki.
Wojo (08:27, 30.06.24)
Ogólnie to miał być żart ponieważ portal internetowy, którego można opisać jako PH jest portalem przeznaczonym dla dorosłych. Miało być śmiesznie wyszło żenująco, a wiadomości w shoutboxie nie mogę skasować :P
Wojo (09:40, 28.06.24)
Tymon jak co wizytę musiałem potwierdzić wiek
gnysek (14:15, 17.06.24)
Bo Łapusz woli alkohol, niż się organizować. Co tam Pixel Heaven, sprawdźcie jego zbiórki na książki...
Adriann (21:02, 13.06.24)
Bardzo słusznie, straszna patola z tą organizacją :D
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.
Ankieta
Ile zarobiłeś do tej pory na grach stworzonych w GM?