Force Feedback DLL

Biblioteka umożliwiająca zaawansowaną obsługę joysticków i gamepadów.

Autor: Alexander Vourtsis

Rozmiar
177 KB
Autor
Alexander Vourtsis
Ocena
7/10
3 głosy
Komentarze
Komentarze (łącznie 12):
k
kryniak (Sob., 07 Lip. 07, 20:31)
#1

Przynajmniej nie będziemy się ograniczać do funkcji w GM-ie.

Marek Siemaszko (Nie., 08 Lip. 07, 14:08)
#2

Jeszcze tylko potrzebny dll do obsługi rolki myszki :)

Tymon (Pon., 09 Lip. 07, 17:38)
#3

Przecież jest.

gnysek (Pon., 09 Lip. 07, 20:36)
#4

to do tego dll potrzebny ?

Marek Siemaszko (Pon., 09 Lip. 07, 22:23)
#5

jak się tego używa ? :P

K
kasa100 (Pon., 01 Paź. 07, 16:09)
#6

do rolki nie trzaa dll'ka. Tylko po prostu event mouse wheel up i mouse wheel down.

k
kryniak (Pon., 01 Paź. 07, 17:03)
#7

Szybciej się nie dało. :P

HuderLord (Pon., 01 Paź. 07, 20:01)
#8

lol to samemu nie chciało ci się helpa kliknąć. Musiałeś czekać lolol.

Marmot (Pon., 01 Paź. 07, 22:43)
#9

Zresztą, raczej "Force Feedback" jak na mój gust będzie, a nie "Force Freedback" ;p .

HuderLord (Wto., 02 Paź. 07, 14:56)
#10

może to i freed bo wegług mnie force feedback to jest system wstrząsów do urządzeń a ten dll chyba tego nie obsługuje.

Woock (Wto., 02 Paź. 07, 18:03)
#11

A co ten dll ma wspólnego ze zwrotnym uwalnianiem mocy? :)

Dark Maximal (Wto., 02 Paź. 07, 18:30)
#12

Hm, rzeczywiście zrobiłem literówkę w nazwie. ;p Już poprawiam.

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2023.11.1.129 • 2023.11.1.160
wydana 73 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 132 dni temu
Beta
2024.200.0.499 • 2024.200.0.516
wydana  5 dni temu
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
1 użytkownik aktywny:
gości: 1,
(~ostatnie 15 minut)
Discord
Shoutbox
S
Sutikku (23:23, 23.02.24)
powiedziałbym, że może jakiś gigantyczny czerwony baner by się przydał, ale obawiam się, że mógł taki być, a ja go nie widziałęm
S
Sutikku (23:22, 23.02.24)
uwierzcie mi, że wchodzę na gmclan naprawdę bardzo często, ale jakoś tej ligi nie zauważyłem :(
I am Lord (12:01, 23.02.24)
Kurde kolejna tura mnie omineła 🙈
gnysek (10:49, 20.02.24)
Ja czekam na pluginy do IDE, czego YYG nie zrobi, zrobimy sami.
Adriann (11:50, 16.02.24)
Ciekawe jak go przerobią, osobiście liczę na jakąś większą rewolucję a nie tylko usprawnienie bo narazie jest jak jest :d
gnysek (10:32, 08.02.24)
Edytor roomów ma swoje minusy. Ale ma być tworzony nowy wkrótce, chociaż pewnie 6-12 miesięcy zanim trafi do wersji stabilnej jak nic.
p
pablo1517 (08:40, 07.02.24)
No ja odkąd zacząłem w ue4 pracować to niestety z GMLem dawno nie obcowalem
exp (20:13, 30.01.24)
@pablo1517 ja przerzuciłem się z klasycznego GM na Studio cztery lata temu, więc przeskok trochę mniejszy, ale generalnie idea dużo się nie zmieniła. jest trochę upierdliwości i niepotrzebnych według mnie zmian, ale też duże usprawnienia (edytor roomów to raj na ziemi w porównaniu z tym oryginalnym)
Adriann (18:59, 28.01.24)
Takk..strasznie są upierdliwe :D
I am Lord (17:08, 28.01.24)
Mniej czasu się straci tworząc system particli z kodu od zera niż się męczyć z importem ich z edytora, 🤦‍♂️🤦‍♂️
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.
Ankieta
Ile zarobiłeś do tej pory na grach stworzonych w GM?