Prosta mgła

Przykład pokazuje jak można wykonać najprostszą tzw. mgłę.

Nie wymaga zarejestrowanej wersji.

Autor: Tymon

Rozmiar
4 KB
Autor
Tymon
Ocena
6/10
22 głosy
Komentarze
Komentarze (łącznie 33, wyświetlam 16 - 30):
spyro (śro., 28 Mar. 07, 20:38)
#16

TYMON NIEEE ! JA WIEM - TO MOJA WINA ! PRZEPRASZAM CIĘ, WYBACZ MI !!! TO WSZYSTKO MOJA WINA... :(

Wybacz... Na prawdę już nie będę ci ubliżał ani beształ twoich prac... (nie jestem bigshark :P)... :(

Black (śro., 28 Mar. 07, 21:17)
#17

Co za jełopiny głosują tak nisko? :[

P
Pieter (śro., 28 Mar. 07, 22:25)
#18

WŁAŚNIE KTO GŁOSUJE TAK NISKO? o.O Dopiero co patrzałem i było 9.25...

P
Patrysław (śro., 28 Mar. 07, 22:33)
#19

Ty się lepiej dowiedz, kiedy używa się słowa "bynajmniej". :P

a
~adster (śro., 28 Mar. 07, 22:43)
#20

Przed chwilą było ponad 9... X/

koko123 (śro., 28 Mar. 07, 23:06)
#21

Naprawdę dobry przykład :P 10/10
ja takiego bym nie zrobił xP

CRASH (Czw., 29 Mar. 07, 14:39)
#22

Łeeej !! KTo to taK niziutko :[ .
A, i chce żeby Tymon został, bo robi naprawdę cool przykładziki :)

Tymon (Czw., 29 Mar. 07, 16:16)
#23

Ale ja nie chce.

dziadekkleofas (Czw., 29 Mar. 07, 16:35)
#24

On nie chce. Zostawcie chłopaka w spokoju, ja będę wam przykłady robił.

Matthew_Kane (Czw., 29 Mar. 07, 17:03)
#25

nadchodzą mroczne czasy...

Serio: ładnie się zachowujecie. Jak to na ludzi przystało... <<<sarkazm

spyro (Czw., 29 Mar. 07, 17:05)
#26

To leżymy ... xP Tymie, już nie będziemy Cię besztać - zresztą - gdzie indziej mógłbyś się wykazać swą rozległą wiedzą o GM jak nie na GmClanie ? (no, poza gm.de, gmcomm i gm.jp czy jak tam :P)

Matthew_Kane (Czw., 29 Mar. 07, 17:08)
#27

i jeszcze coś: po co to dałeś?

// Jeśli pole było odkryte
if( global.fogArray[xx,yy] )
global.fogArray[xx,yy] = 1; //Ustaw jako pole odkryte

??? to tak samo jak:
if (a=1)
a=1;

spyro (Czw., 29 Mar. 07, 18:11)
#28

A nie, bo jeżeli global.fogArray ma np. wartość true, to to, że w pamięci zapisuje to jako 1, to nie znaczy, że ma wartość realną 1 :P Tylko kodową. Np. false ma wartość 0, ale nie jest to liczba zero, tylko znak rozpoznawczy dla wartości false i GM nie czyta tego jako wartość liczbową :D

Tymon (Czw., 29 Mar. 07, 18:21)
#29

global.fogArray[xx,yy] może też przyjąć wartość 2 (czyli true).

Btw. forums.gamemaker.nl moi drodzy.

spyro (Czw., 29 Mar. 07, 18:44)
#30

Tak, Tymoteuszu. Twe słowo dla nas rozkazem. Już tam wbijam i robię spam. :P

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2024.2.0.132 • 2024.2.0.163
wydana 57 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 196 dni temu
Beta
2024.400.0.549 • 2024.400.0.567
wydana 7 dni temu
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
1 użytkownik aktywny:
gości: 1,
(~ostatnie 15 minut)
Discord
Shoutbox
gnysek (20:44, 11.04.24)
Niektórzy dlatego wybierają GMEdit. Ale ja liczę na Code Editor 2, tylko na razie zbyt zbugowany jest.
Tymon (16:11, 11.04.24)
Stitch dla mnie osobiście jest lepszy bo nie musze kopać się z interfejsem GMa i mogę tylko pisać kod.
Tymon (16:05, 11.04.24)
Yes. Obecny nie jest taki zły, jak zainstalowałem najnowszą stabilną to w porównaniu z tym czego używałem... 10 lat temu...? Wszystko wydaje się lepsze.
gnysek (22:48, 10.04.24)
bscotch/stitch ? Ja czekam na fixy do nowego edytora, bo wszystko wydaje się dziś lepsze od tego obecnego :D
Tymon (19:54, 10.04.24)
Hm, Stitch okazuje się całkiem dobrą alternatywą dla wbudowanego edytora
Wojo (22:16, 08.04.24)
siemano huder myślałem, że zniknąłeś całkiem z gmclanu bo na discordzie cie nie ma :D
I am Lord (00:37, 05.04.24)
O dzięki :D
gnysek (09:58, 02.04.24)
Znalazłem na podstawie jego postów: youtube.com/@Jakim_
I am Lord (20:16, 01.04.24)
Ktoś ogarnia jakie konto miał Jakim na YT?
gnysek (16:07, 29.03.24)
Nowy Edytor kodu jednak po świętach
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.
Ankieta
Ile zarobiłeś do tej pory na grach stworzonych w GM?