Prosta mgła

Przykład pokazuje jak można wykonać najprostszą tzw. mgłę.

Nie wymaga zarejestrowanej wersji.

Autor: Tymon

Rozmiar
4 KB
Autor
Tymon
Ocena
6/10
22 głosy
Komentarze
Komentarze (łącznie 33, wyświetlam 1 - 15):
CRASH (śro., 28 Mar. 07, 15:44)
#1

Super przykładzik :) Psyda siem xD

spyro (śro., 28 Mar. 07, 16:22)
#2

No co ty ten przykład suxxx xP
To tylko tak dla szpanu został tu wstawiony i nic więcej. Zaufaj mi. xD

1
123el (śro., 28 Mar. 07, 17:35)
#3

Eee, to już było, nic nowego...tylko dla noobów, żeby nie musiały szukać...gdzie indziej...

Tymon (śro., 28 Mar. 07, 17:38)
#4

Ok, to ja sobie ide i róbcie sobie sami te "śmiecie".

1
123el (śro., 28 Mar. 07, 17:49)
#5

Nie, nie, przecież ktoś musi dawać coraz to nowe przykłady, i odświeżać Pliki>Game Maker>Przykłady...Pozatym jest Pan jednym z najniezbędniejszych twórców przykładów, chodziło mi tylko o to, że akurat ten nie wnosi zbyt wiele nowości :)

CRASH (śro., 28 Mar. 07, 17:52)
#6

E tam :P . Może mokuś sie przyda jak nie bedzie wiedział "jak zrobić mgłę" , lub "jak zrobić cieć, a jak ludzik będzie chodził to światło z nim" xD


CRASH (śro., 28 Mar. 07, 17:53)
#7

Kurde, sorry za doudble okmenta, ale zamiast cieć chcialem napsać cień!!!! Za szybko psize kurde i mi sie wciska byle gówno xD

P
Pieter (śro., 28 Mar. 07, 17:56)
#8

i po co się tym z nami dzielisz :P?

Tymon (śro., 28 Mar. 07, 18:02)
#9

Co mnie to obchodzi, co chcieliście powiedzieć, bo gadać każdy umie - robić nie ma komu (zgodnie z zasadą ) . Raz zachowujecie się jak wazeliniarze, a raz jak pseudo krytycy. Tyle.

Ranma, mam wysłać specjalne pismo z moją rezygnacją czy jak?

m
miki77 (śro., 28 Mar. 07, 18:40)
#10

Nie odchodź Tymon! Jam być twój wielki fan!

P
Patrysław (śro., 28 Mar. 07, 19:02)
#11

Dotknęliście po chamsku czułego punktu Tymona. :P

Marmot (śro., 28 Mar. 07, 19:03)
#12

Dzięki waszej durnej gadce stracimy jednego z najlepszych redaktorów na GMCLAN. Teraz dziękujcie sami sobie, że nie będzie dobrych przykładów.

P
Pieter (śro., 28 Mar. 07, 19:20)
#13

omg to "i po co się tym z nami dzielisz :P?" było do CRASHA a nie do ciebie TYMON! Oczywiście że twoje przykłady są zajefajne i bardzo się przydają! poprostu źle to ująłem w komentarzu...

a
~adster (śro., 28 Mar. 07, 19:24)
#14

Nie odchodź :P ! Niech ocena przykładu będzie dla ciebie wystarczającą motywacją do pozostania x)
...albo zrobię Ci drugiego userbara w sygnaturze ;)

P
Pieter (śro., 28 Mar. 07, 20:22)
#15

ja bynajmniej głosowałem na 10 xD bo przykład niczego sobie :)

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2023.11.1.129 • 2023.11.1.160
wydana 69 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 128 dni temu
Beta
2024.200.0.499 • 2024.200.0.516
wydana  wczoraj
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
2 użytkowników aktywnych:
gości: 1, userów: 1
 Adriann
(~ostatnie 15 minut)
Discord
44 użytkownicy online na discordzie:
LadyLush❄, 🧁Cupcake🧁, DungeonFairy🧚, MKP, s..., Alice, Nitro Slav, Carl-bot, Voytec, Wielki Druid, Add92, Kowu, Kuzyn, YoungKrystian, Radek Ignatów, PhysX ᴺⱽᴵᴰᴵᴬ, r..., lethian, HappyOrange, Moldis, Arrekin, MagnusArias, LeD, yazaa, Domeen0, Dyno, Deusald, Korodzik, 𝕳𝖚𝖌𝖔 𝕲𝖔𝖓𝖝𝖆𝖑𝖊𝖝, blackamul, Marco, m..., bagno, Tidżi, Mtax, g..., Alkapivo, moeglich, Nikas, Krzysiek1250, Shockah, Kandif, Cosplyfanka, xVANiLL
Shoutbox
gnysek (10:49, 20.02.24)
Ja czekam na pluginy do IDE, czego YYG nie zrobi, zrobimy sami.
Adriann (11:50, 16.02.24)
Ciekawe jak go przerobią, osobiście liczę na jakąś większą rewolucję a nie tylko usprawnienie bo narazie jest jak jest :d
gnysek (10:32, 08.02.24)
Edytor roomów ma swoje minusy. Ale ma być tworzony nowy wkrótce, chociaż pewnie 6-12 miesięcy zanim trafi do wersji stabilnej jak nic.
p
pablo1517 (08:40, 07.02.24)
No ja odkąd zacząłem w ue4 pracować to niestety z GMLem dawno nie obcowalem
exp (20:13, 30.01.24)
@pablo1517 ja przerzuciłem się z klasycznego GM na Studio cztery lata temu, więc przeskok trochę mniejszy, ale generalnie idea dużo się nie zmieniła. jest trochę upierdliwości i niepotrzebnych według mnie zmian, ale też duże usprawnienia (edytor roomów to raj na ziemi w porównaniu z tym oryginalnym)
Adriann (18:59, 28.01.24)
Takk..strasznie są upierdliwe :D
I am Lord (17:08, 28.01.24)
Mniej czasu się straci tworząc system particli z kodu od zera niż się męczyć z importem ich z edytora, 🤦‍♂️🤦‍♂️
I am Lord (16:56, 28.01.24)
Co jest nie tak z tymi particlami z IDE, masakra jakaś. Ile to trzeba kombinować żeby użyć je prosto z kodu
p
pablo1517 (17:57, 27.01.24)
Czyli GML nie dostał jakiś drastycznych zmian?
gnysek (14:47, 26.01.24)
Czy ja wiem... generalnie zamysł ten sam, tylko IDE nieco inne.
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.
Ankieta
Ile zarobiłeś do tej pory na grach stworzonych w GM?