Przykład RPG

Przykład pokazuje jak można wykonać prostą grę RPG. Znajdziemy tu przede wszystkim system zdobywania doświadczenia, kolejnych poziomów itd. Dziadkowi dziękujemy za jego napisanie =)

Autor: Dziadekkleofas

Rozmiar
0 MB
Autor
Dziadekkleofas
Ocena
8/10
20 głosów
Komentarze
Komentarze (łącznie 13):
dziadekkleofas (Wto., 09 Sty. 07, 20:24)
#1

Nie ma za co.

Blackmaul (Wto., 09 Sty. 07, 20:26)
#2

O, jednak to tutaj trafiło :D
Gj Dziadku :).

p
pablo1517 (Wto., 09 Sty. 07, 20:47)
#3

jak tu sie bic do k.....y

dziadekkleofas (Wto., 09 Sty. 07, 20:49)
#4

pablo1517: Bohater sam bije, musi tylko podejść do stwora. Nie robiłem bardzo rozbudowanego systemu walki. :]

Tymon (Wto., 09 Sty. 07, 20:49)
#5

Pablo, Ty byś tylko bił =D

Matthew_Kane (Wto., 09 Sty. 07, 22:06)
#6

Takie atakowanie wcale długo się nie robi, ale jest trochę skomplikowane (poruszenie bronią, atak w odpowiedniej chwili)

P
Patrysław (śro., 10 Sty. 07, 19:11)
#7

Ten przykład pokazuje jak wykonać zdobywanie doświadczenia i awans na kolejne levele. Chyba zmienię opis pliku, żeby sobie nikt nie robił zbyt dużych nadziei. :)

Jedi_Master2 (Sob., 24 Mar. 07, 13:34)
#8

przyda się naswet, aczkolwiek nie jest to trudne do meykonania :/

CRASH (śro., 28 Mar. 07, 17:58)
#9

Łuahum O_o ... yyy... no nawet niezłe :D

Godi (Nie., 01 Kwi. 07, 20:29)
#10

dzięki dziadku :D

dziadekkleofas (Nie., 01 Kwi. 07, 23:24)
#11

No problem.

M
Malaczek (Wto., 27 Sty. 09, 17:27)
#12

e... fajne nawet

hopek (Pon., 02 Lut. 09, 23:42)
#13

nawet fajne (mam życie na minusie =D )
ale nie wykorzystam mam własny engine do rpg

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2023.11.1.129 • 2023.11.1.160
wydana 73 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 132 dni temu
Beta
2024.200.0.499 • 2024.200.0.516
wydana  5 dni temu
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
1 użytkownik aktywny:
gości: 1,
(~ostatnie 15 minut)
Discord
20 użytkowników online na discordzie:
LadyLush❄, DungeonFairy🧚, MKP, Carl-bot, p..., wojzx, Tival, YoungKrystian, PhysX ᴺⱽᴵᴰᴵᴬ, debil debilowski, Uzjel, lethian, HappyOrange, LeD, Dyno, Deusald, bagno, Tidżi, l..., Draczeq
Shoutbox
S
Sutikku (23:23, 23.02.24)
powiedziałbym, że może jakiś gigantyczny czerwony baner by się przydał, ale obawiam się, że mógł taki być, a ja go nie widziałęm
S
Sutikku (23:22, 23.02.24)
uwierzcie mi, że wchodzę na gmclan naprawdę bardzo często, ale jakoś tej ligi nie zauważyłem :(
I am Lord (12:01, 23.02.24)
Kurde kolejna tura mnie omineła 🙈
gnysek (10:49, 20.02.24)
Ja czekam na pluginy do IDE, czego YYG nie zrobi, zrobimy sami.
Adriann (11:50, 16.02.24)
Ciekawe jak go przerobią, osobiście liczę na jakąś większą rewolucję a nie tylko usprawnienie bo narazie jest jak jest :d
gnysek (10:32, 08.02.24)
Edytor roomów ma swoje minusy. Ale ma być tworzony nowy wkrótce, chociaż pewnie 6-12 miesięcy zanim trafi do wersji stabilnej jak nic.
p
pablo1517 (08:40, 07.02.24)
No ja odkąd zacząłem w ue4 pracować to niestety z GMLem dawno nie obcowalem
exp (20:13, 30.01.24)
@pablo1517 ja przerzuciłem się z klasycznego GM na Studio cztery lata temu, więc przeskok trochę mniejszy, ale generalnie idea dużo się nie zmieniła. jest trochę upierdliwości i niepotrzebnych według mnie zmian, ale też duże usprawnienia (edytor roomów to raj na ziemi w porównaniu z tym oryginalnym)
Adriann (18:59, 28.01.24)
Takk..strasznie są upierdliwe :D
I am Lord (17:08, 28.01.24)
Mniej czasu się straci tworząc system particli z kodu od zera niż się męczyć z importem ich z edytora, 🤦‍♂️🤦‍♂️
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.
Ankieta
Ile zarobiłeś do tej pory na grach stworzonych w GM?