Ukazał się właśnie kandydat do wydania GameMaker:Studio. Wersja 1.0.183 pozwala na eksport plików wykonywalnych na wszystkie platformy. Ta wersja wprowadza sporo zmian w oknach ustawień programu i projektu - wszystkie informacje można znaleźć tutaj. Wszystkie wyeksportowane pliki będą posiadały znaki wodne informujące o tym, że jest to testowa wersja programu i pod żadnym pozorem nie można ich publikować i sprzedawać.
Uwaga! Należy bezwzględnie odinstalować obecną wersję aby uniknąć konfliktów wynikających z najnowszych zmian - więcej info w rozwinięciu.

Aby wersja RC działała prawidłowo, należy odinstalować obecną wersję:
- Odinstalować obecną wersję GameMaker:Studio z komputera.
- Usunąć ręcznie folder %Appdata%\GameMaker-Studio (dokładnie taki adres podać w Eksploratorze Windows, razem z procentami).
- Zainstalować tę wersję: store.yoyogames.com/.../GMStudio-Installer-1.0.exe

Komentarze (łącznie 52, wyświetlam 1 - 15):
ALT (Wto., 15 Maj. 12, 14:50)
#1

Tym bardziej nie kupuje pełne wersji...

gnysek (Wto., 15 Maj. 12, 14:56)
#2

Tym bardziej... w sensie z jakiego powodu?

ALT (Wto., 15 Maj. 12, 15:02)
#3

To kupa nie test, nie chce się zainstalować.

gnysek (Wto., 15 Maj. 12, 15:03)
#4

A odinstalowałeś całkowicie poprzednią wersję? Ew. sprawdź trace.log, tam będzie wypisany błąd.

ALT (Wto., 15 Maj. 12, 15:03)
#5

Znaczy.apk

gnysek (Wto., 15 Maj. 12, 15:12)
#6

No to nie Game Maker, tylko APK. Jak po kablu, to moze być ADB ktore się zawiesiło. Albo jakiś niezydentyfikowany problem z telefonem - ale jak sie chce robić gry na androida, to trzeba niestety mieć kilka takich urządzeń, z tabletem włącznie.

Piotr (Wto., 15 Maj. 12, 15:40)
#7

Więc do czasu wersji finalnej nie zaktualizuję ;-)

Borek (Wto., 15 Maj. 12, 15:49)
#8

Wolę poczekać na finał, nie będę teraz mieszał bo mam dużo pracy przy projekcie, a w sumie nowa wersja i tak nie poprawia tego co chcę.

gnysek (Wto., 15 Maj. 12, 15:58)
#9

@Piotr: myślę, że będziesz miał spory ubaw z naszym nowym antypirackim systemem w Studio ;)

ALT (Wto., 15 Maj. 12, 16:16)
#10

Czemu gra nie chce mi się na fonie zainstalować? wywala że aplikacja nie jest zainstalowana...

gnysek (Wto., 15 Maj. 12, 16:24)
#11

Są jakieś problemy z Java SDK 7 - jutro będzie poprawka. Btw.: bugs.yoyogames.com/my_view_page.php - warto korzystać :)

ALT (Wto., 15 Maj. 12, 16:28)
#12

Pfff...mogliście zrobić to bez logowania :/
A z łątką to postaracie się jeszcze dziś ? :D

gnysek (Wto., 15 Maj. 12, 16:31)
#13

Jest godzina 15:30, trzeba poprawić ten błąd i ten z IPA dla iPhone'a, zbudowanie studia trwa prawie godzinę, a 0 17.30 idziemy do domu - zatem nikt nie zdąży przetestować - więc niestety, do jutra... ale mozesz wciąż zainstalować poprzednią wersję, wejdź w Help, Release notes i kliknij na poprzednim numerku ;)

Co do logowania i rejestracji - w razie czego to jak mamy się skontaktowac z osobą która zgłosiła bug, w przypadku gdy nie opisała o co chodzi tylko podała "nie działa" ? :P

ALT (Wto., 15 Maj. 12, 16:33)
#14

A tam testy, od czego masz GMClan ? :D

gnysek (Wto., 15 Maj. 12, 16:39)
#15

No wiesz, ja tu nie mam dużo do gadania. Są procedury i tyle.

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2023.8.1.102 • 2023.8.1.148
wydana 11 dni temu
LTS
2022.0.1.31 • 2022.0.1.30
wydana 166 dni temu
Beta
2023.800.0.406 • 2023.800.0.429
wydana 27 dni temu
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
1 użytkownik aktywny:
gości: 1,
(~ostatnie 15 minut)
Discord
Shoutbox
Adriann (21:06, 14.08.23)
Jest..hoho:D
Adriann (21:04, 14.08.23)
Nie znam tego, poszukam. Nie mówisz mam nadzieję o tej podmiance wewnątrz skryptu?
gnysek (10:38, 14.08.23)
Przecież jest: Search & Replace. Do tego nazwy skryptów i zasobów akurat Feather podmienia praktycznie bez problemów.
Adriann (14:39, 12.08.23)
Przydałaby się opcja do globalnej zmiany nazwy zmiennejobiektu we wszystkich skryptach i obiektach :D Tak to jest dość ciężko zabrać się za sprzątanie
SimianVirus7 (10:39, 12.08.23)
To nie burdel, to nieład artystyczny
exp (00:35, 12.08.23)
Feather nie zrozumiał, że burdel jest elementarną częścią mojego projektu
exp (00:34, 12.08.23)
Miałem to samo, nie tyle otworzyłem stary projekt, co w końcu ściągnąłem aktualizację (bo olewałem ten komunikat od chyba półtora roku)
gnysek (23:48, 10.08.23)
Kolizje tilesetowe rządzą!
gnysek (20:01, 26.07.23)
zobaczycie nowy edytor kodu, powinen wskoczyć do bety w sierpniu...
SimianVirus7 (11:24, 25.07.23)
No dokładnie :D
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.
Ankieta
Kiedy wyjdzie GameMaker (Studio) 3.0?