Loader

Przykład pokazuje jak można wykonać skrypt ładujacy masowo zasoby (sprits, sounds etc.) z dysku.

Dołączyłem kilka plików bmp, jpg, gif i wav.

Autor: Tymon

Rozmiar
240 KB
Autor
Tymon
Ocena
6/10
2 głosy
Komentarze
Komentarze (łącznie 11):
Matthew_Kane (śro., 26 Lip. 06, 13:29)
#1

bardzo przydatne, jak gra długo się wczytuje

Dark Maximal (śro., 26 Lip. 06, 13:30)
#2

Ten przykład ma gwarancję jakości Tymona! :) Więc wiadomo że rządzi xD

Tymon (śro., 26 Lip. 06, 13:31)
#3

Eh, nie jestem maszyną. Mogę się czasem pomylić :P

Dark Maximal (śro., 26 Lip. 06, 13:38)
#4

Treść powyższego komentarza za parę godzin wywoła skandal na skalę światową!

propaganja (Czw., 27 Lip. 06, 22:10)
#5

ta, juz o tym w radiu mowili ;)

Dark Maximal (Czw., 27 Lip. 06, 22:24)
#6

Rydzyk już wysłał odział Elitarnych Beretów w kierunku Świdnika!

E
KubaGM (Sob., 25 Paź. 08, 21:23)
#7

Hmm... załóżmy, że nie chcę aby było transparentu w graficzce... co robić?

Tymon (Sob., 25 Paź. 08, 22:11)
#8

Zmienić argument odpowiadający za to w funkcji wczytującej grafikę?

G
GMTraker (Nie., 26 Paź. 08, 12:41)
#9

"Tymon (13:31, 26.07.2006)

Eh, nie jestem maszyną. Mogę się czasem pomylić :P "
maszyniści się nie mylą? przecież tak często są zderzenia lokomotyw (niedawno było sławne sp45 vs st44) czy nawet pojedyńcze wykolejenia, a przykład fajny.

H
Harv (Nie., 26 Paź. 08, 12:49)
#10

On nie jest MASZYNĄ a nie MASZYNISTĄ... olollolol

G
GMTraker (Nie., 26 Paź. 08, 18:42)
#11

wiecie, znowu mam problemy z czytaniem xD

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2024.4.0.137 • 2024.4.0.168
wydana  3 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 201 dni temu
Beta
2024.400.0.556 • 2024.400.0.571
wydana  5 dni temu
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
2 użytkowników aktywnych:
gości: 1, userów: 1
 Wojo
(~ostatnie 15 minut)
Discord
48 użytkowników online na discordzie:
Kysiu, s..., Alice, DungeonFairy🧚, Carl-bot, RogerDodg3r, Voytec, Jamabaiz (Matrix_), Draczeq, Grela, Wielki Druid, Add92, SuperEnduro, 21Lancz, Kowu, Kuzyn, Filyps, fervi, Jayu, Sevitaus, r..., LadyLush, MKP (GEM), Moldis, Arrekin, MagnusArias, yazaa, Dyno, Korodzik, Morro, ZYGZAK, 𝕳𝖚𝖌𝖔 𝕲𝖔𝖓𝖝𝖆𝖑𝖊𝖝, Miłosz, LeD, Ulti, debil debilowski, m..., Mtax, Sporek, Danieo, HappyOrange, l..., Alkapivo, moeglich, d..., Shockah, 🧁Cupcake🧁, xVANiLL
Shoutbox
I am Lord (16:29, 05.05.24)
Czaję
gnysek (13:38, 04.05.24)
Nie wbudowują tego przez warunki licencyjne. Ale kto wie, może jako prefab zobaczymy to już w kolejnym wydaniu, bo wtedy prefaby mają zostać dodane.
I am Lord (12:17, 03.05.24)
Aha to trzeba coś tam jeszcze kombinować tak
gnysek (18:05, 01.05.24)
Tak, w osobnym rozszerzeniu (na githubie YYG).
I am Lord (17:56, 30.04.24)
funkcje z fmod są już?
gnysek (20:44, 11.04.24)
Niektórzy dlatego wybierają GMEdit. Ale ja liczę na Code Editor 2, tylko na razie zbyt zbugowany jest.
Tymon (16:11, 11.04.24)
Stitch dla mnie osobiście jest lepszy bo nie musze kopać się z interfejsem GMa i mogę tylko pisać kod.
Tymon (16:05, 11.04.24)
Yes. Obecny nie jest taki zły, jak zainstalowałem najnowszą stabilną to w porównaniu z tym czego używałem... 10 lat temu...? Wszystko wydaje się lepsze.
gnysek (22:48, 10.04.24)
bscotch/stitch ? Ja czekam na fixy do nowego edytora, bo wszystko wydaje się dziś lepsze od tego obecnego :D
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.
Ankieta
Ile zarobiłeś do tej pory na grach stworzonych w GM?