Loader

Przykład pokazuje jak można wykonać skrypt ładujacy masowo zasoby (sprits, sounds etc.) z dysku.

Dołączyłem kilka plików bmp, jpg, gif i wav.

Autor: Tymon

Rozmiar
240 KB
Autor
Tymon
Ocena
6/10
2 głosy
Komentarze
Komentarze (łącznie 11):
Matthew_Kane (śro., 26 Lip. 06, 13:29)
#1

bardzo przydatne, jak gra długo się wczytuje

Dark Maximal (śro., 26 Lip. 06, 13:30)
#2

Ten przykład ma gwarancję jakości Tymona! :) Więc wiadomo że rządzi xD

Tymon (śro., 26 Lip. 06, 13:31)
#3

Eh, nie jestem maszyną. Mogę się czasem pomylić :P

Dark Maximal (śro., 26 Lip. 06, 13:38)
#4

Treść powyższego komentarza za parę godzin wywoła skandal na skalę światową!

propaganja (Czw., 27 Lip. 06, 22:10)
#5

ta, juz o tym w radiu mowili ;)

Dark Maximal (Czw., 27 Lip. 06, 22:24)
#6

Rydzyk już wysłał odział Elitarnych Beretów w kierunku Świdnika!

E
KubaGM (Sob., 25 Paź. 08, 21:23)
#7

Hmm... załóżmy, że nie chcę aby było transparentu w graficzce... co robić?

Tymon (Sob., 25 Paź. 08, 22:11)
#8

Zmienić argument odpowiadający za to w funkcji wczytującej grafikę?

G
GMTraker (Nie., 26 Paź. 08, 12:41)
#9

"Tymon (13:31, 26.07.2006)

Eh, nie jestem maszyną. Mogę się czasem pomylić :P "
maszyniści się nie mylą? przecież tak często są zderzenia lokomotyw (niedawno było sławne sp45 vs st44) czy nawet pojedyńcze wykolejenia, a przykład fajny.

H
Harv (Nie., 26 Paź. 08, 12:49)
#10

On nie jest MASZYNĄ a nie MASZYNISTĄ... olollolol

G
GMTraker (Nie., 26 Paź. 08, 18:42)
#11

wiecie, znowu mam problemy z czytaniem xD

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2023.11.1.129 • 2023.11.1.160
wydana 73 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 132 dni temu
Beta
2024.200.0.499 • 2024.200.0.516
wydana  5 dni temu
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
1 użytkownik aktywny:
gości: 1,
(~ostatnie 15 minut)
Discord
Shoutbox
S
Sutikku (23:23, 23.02.24)
powiedziałbym, że może jakiś gigantyczny czerwony baner by się przydał, ale obawiam się, że mógł taki być, a ja go nie widziałęm
S
Sutikku (23:22, 23.02.24)
uwierzcie mi, że wchodzę na gmclan naprawdę bardzo często, ale jakoś tej ligi nie zauważyłem :(
I am Lord (12:01, 23.02.24)
Kurde kolejna tura mnie omineła 🙈
gnysek (10:49, 20.02.24)
Ja czekam na pluginy do IDE, czego YYG nie zrobi, zrobimy sami.
Adriann (11:50, 16.02.24)
Ciekawe jak go przerobią, osobiście liczę na jakąś większą rewolucję a nie tylko usprawnienie bo narazie jest jak jest :d
gnysek (10:32, 08.02.24)
Edytor roomów ma swoje minusy. Ale ma być tworzony nowy wkrótce, chociaż pewnie 6-12 miesięcy zanim trafi do wersji stabilnej jak nic.
p
pablo1517 (08:40, 07.02.24)
No ja odkąd zacząłem w ue4 pracować to niestety z GMLem dawno nie obcowalem
exp (20:13, 30.01.24)
@pablo1517 ja przerzuciłem się z klasycznego GM na Studio cztery lata temu, więc przeskok trochę mniejszy, ale generalnie idea dużo się nie zmieniła. jest trochę upierdliwości i niepotrzebnych według mnie zmian, ale też duże usprawnienia (edytor roomów to raj na ziemi w porównaniu z tym oryginalnym)
Adriann (18:59, 28.01.24)
Takk..strasznie są upierdliwe :D
I am Lord (17:08, 28.01.24)
Mniej czasu się straci tworząc system particli z kodu od zera niż się męczyć z importem ich z edytora, 🤦‍♂️🤦‍♂️
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.
Ankieta
Ile zarobiłeś do tej pory na grach stworzonych w GM?