Pole tekstowe / dialogi RPG

Pole tekstowe jak w grach RPG.

Dodano lekką modyfikację.

Autor: gnysek

Rozmiar
8 KB
Autor
gnysek
Ocena
8/10
5 głosów
Komentarze
Komentarze (łącznie 19, wyświetlam 1 - 15):
Tymon (Pon., 24 Lip. 06, 19:03)
#1

No, doczekałem się :D Bardzo ciekawy pomysł na wykorzystanie kolejek :) Pozdrawiam.

p
pablo1517 (Nie., 24 Wrz. 06, 02:01)
#2

gdzies widzialem przyklad zeby to wygladalo tak ze rysuje sie kolejna literka wiecie... nie odrazu caly tekst tylko tak jakby sie am pisal najpierw a za 20ms b,c,d :P wiecie o co chodzi... próbowałem to przerobić na cos takiego ale nie umiem jakos xD

Matthew_Kane (Nie., 24 Wrz. 06, 10:19)
#3

Ja też zrobiłem taki na tablicach. Może zaraz dam... Spróbuję dodać to co powiedział Pablo.

Tymon (Nie., 24 Wrz. 06, 13:17)
#4

Już dodałem ten efekt "drukowania". Zobacz sobie.

Matthew_Kane (Nie., 24 Wrz. 06, 13:57)
#5

Ja byłem pierwszy!

Tymon (Nie., 24 Wrz. 06, 14:01)
#6

I co? Mam bić Ci za to brawa?

BP Ultimate (Nie., 24 Wrz. 06, 18:12)
#7

Powoli mi to zaczyna przypominać komentarze filmików na smog.pl, gdzie ktoś mówi, że jest pierwszy, a kolejni go besztają a potem wulgaryzmami rzucają :] . A wszystko powołując się na stronę "Dzieci NEO" :]

Dark Maximal (Nie., 24 Wrz. 06, 21:11)
#8

BP, o czym Ty mówisz?

BP Ultimate (Nie., 24 Wrz. 06, 21:53)
#9

O komentarzu Matiego: "Ja byłem pierwszy". Tylko czekać, aż będą takie odpowiedzi jak na smog.pl :] .
Poza tym, po co tak się chwalić, że ktoś był pierwszy :P ? Ostatni od końca lepiej brzmi :D .

Matthew_Kane (Nie., 24 Wrz. 06, 22:54)
#10

Lubię poprawiać istniejące przykłady. Co do przykładu MMORPGa to jutro zaczynam pracę.

Tymon (Pon., 25 Wrz. 06, 07:51)
#11

Przerabiając inny przykład? :P

Matthew_Kane (Pon., 25 Wrz. 06, 16:40)
#12

Przerabiając!? Ja ten mój przykład PolaTekstowego zrobiłem SAM i nie przerabiałem tego przykładu. Zacząłem od zera. Do tego jakbyś ściągnął mój przykład to zobaczyłbyś, że jest zrobiony za pomocą tablic. Gnysek użył kolejek. No! To chyba wszystko sobie wytłumaczyliśmy.

Tymon (Pon., 25 Wrz. 06, 16:52)
#13

No i co z tego że użyłeś tablic? GM ma wbudowaną obsługę kolejek po to aby z niej kożystać.

Matthew_Kane (Pon., 25 Wrz. 06, 18:23)
#14

No i...

Tymon (Pon., 25 Wrz. 06, 18:47)
#15

No i nie wiem o co Ci chodzi xD

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2024.4.0.137 • 2024.4.0.168
wydana  2 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 200 dni temu
Beta
2024.400.0.556 • 2024.400.0.571
wydana  4 dni temu
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
1 użytkownik aktywny:
gości: 1,
(~ostatnie 15 minut)
Discord
39 użytkowników online na discordzie:
Kysiu, s..., Alice, Carl-bot, RogerDodg3r, krzychu, Wielki Druid, Kowu, Filyps, Sevitaus, Radek Ignatów, r..., LadyLush, Chell, VanhGND, MKP (GEM), Moldis, Arrekin, firemark, MagnusArias, Dyno, Morro, ZYGZAK, 𝕳𝖚𝖌𝖔 𝕲𝖔𝖓𝖝𝖆𝖑𝖊𝖝, Miłosz, LeD, debil debilowski, bagno, Tidżi, Mtax, g..., Danieo, HappyOrange, l..., d..., Krzysiek1250, Shockah, Kandif, 🧁Cupcake🧁
Shoutbox
gnysek (13:38, 04.05.24)
Nie wbudowują tego przez warunki licencyjne. Ale kto wie, może jako prefab zobaczymy to już w kolejnym wydaniu, bo wtedy prefaby mają zostać dodane.
I am Lord (12:17, 03.05.24)
Aha to trzeba coś tam jeszcze kombinować tak
gnysek (18:05, 01.05.24)
Tak, w osobnym rozszerzeniu (na githubie YYG).
I am Lord (17:56, 30.04.24)
funkcje z fmod są już?
gnysek (20:44, 11.04.24)
Niektórzy dlatego wybierają GMEdit. Ale ja liczę na Code Editor 2, tylko na razie zbyt zbugowany jest.
Tymon (16:11, 11.04.24)
Stitch dla mnie osobiście jest lepszy bo nie musze kopać się z interfejsem GMa i mogę tylko pisać kod.
Tymon (16:05, 11.04.24)
Yes. Obecny nie jest taki zły, jak zainstalowałem najnowszą stabilną to w porównaniu z tym czego używałem... 10 lat temu...? Wszystko wydaje się lepsze.
gnysek (22:48, 10.04.24)
bscotch/stitch ? Ja czekam na fixy do nowego edytora, bo wszystko wydaje się dziś lepsze od tego obecnego :D
Tymon (19:54, 10.04.24)
Hm, Stitch okazuje się całkiem dobrą alternatywą dla wbudowanego edytora
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.
Ankieta
Ile zarobiłeś do tej pory na grach stworzonych w GM?