Pole tekstowe / dialogi RPG

Pole tekstowe jak w grach RPG.

Dodano lekką modyfikację.

Autor: gnysek

Rozmiar
8 KB
Autor
gnysek
Ocena
8/10
5 głosów
Komentarze
Komentarze (łącznie 19, wyświetlam 1 - 15):
Tymon (Pon., 24 Lip. 06, 19:03)
#1

No, doczekałem się :D Bardzo ciekawy pomysł na wykorzystanie kolejek :) Pozdrawiam.

p
pablo1517 (Nie., 24 Wrz. 06, 02:01)
#2

gdzies widzialem przyklad zeby to wygladalo tak ze rysuje sie kolejna literka wiecie... nie odrazu caly tekst tylko tak jakby sie am pisal najpierw a za 20ms b,c,d :P wiecie o co chodzi... próbowałem to przerobić na cos takiego ale nie umiem jakos xD

Matthew_Kane (Nie., 24 Wrz. 06, 10:19)
#3

Ja też zrobiłem taki na tablicach. Może zaraz dam... Spróbuję dodać to co powiedział Pablo.

Tymon (Nie., 24 Wrz. 06, 13:17)
#4

Już dodałem ten efekt "drukowania". Zobacz sobie.

Matthew_Kane (Nie., 24 Wrz. 06, 13:57)
#5

Ja byłem pierwszy!

Tymon (Nie., 24 Wrz. 06, 14:01)
#6

I co? Mam bić Ci za to brawa?

BP Ultimate (Nie., 24 Wrz. 06, 18:12)
#7

Powoli mi to zaczyna przypominać komentarze filmików na smog.pl, gdzie ktoś mówi, że jest pierwszy, a kolejni go besztają a potem wulgaryzmami rzucają :] . A wszystko powołując się na stronę "Dzieci NEO" :]

Dark Maximal (Nie., 24 Wrz. 06, 21:11)
#8

BP, o czym Ty mówisz?

BP Ultimate (Nie., 24 Wrz. 06, 21:53)
#9

O komentarzu Matiego: "Ja byłem pierwszy". Tylko czekać, aż będą takie odpowiedzi jak na smog.pl :] .
Poza tym, po co tak się chwalić, że ktoś był pierwszy :P ? Ostatni od końca lepiej brzmi :D .

Matthew_Kane (Nie., 24 Wrz. 06, 22:54)
#10

Lubię poprawiać istniejące przykłady. Co do przykładu MMORPGa to jutro zaczynam pracę.

Tymon (Pon., 25 Wrz. 06, 07:51)
#11

Przerabiając inny przykład? :P

Matthew_Kane (Pon., 25 Wrz. 06, 16:40)
#12

Przerabiając!? Ja ten mój przykład PolaTekstowego zrobiłem SAM i nie przerabiałem tego przykładu. Zacząłem od zera. Do tego jakbyś ściągnął mój przykład to zobaczyłbyś, że jest zrobiony za pomocą tablic. Gnysek użył kolejek. No! To chyba wszystko sobie wytłumaczyliśmy.

Tymon (Pon., 25 Wrz. 06, 16:52)
#13

No i co z tego że użyłeś tablic? GM ma wbudowaną obsługę kolejek po to aby z niej kożystać.

Matthew_Kane (Pon., 25 Wrz. 06, 18:23)
#14

No i...

Tymon (Pon., 25 Wrz. 06, 18:47)
#15

No i nie wiem o co Ci chodzi xD

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2024.4.1.152 • 2024.4.1.202
wydana  3 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 221 dni temu
Beta
2024.600.0.560 • 2024.600.0.577
wydana  wczoraj
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
1 użytkownik aktywny:
gości: 1,
(~ostatnie 15 minut)
Discord
11 użytkowników online na discordzie:
Papaj, Carl-bot, p..., OdrzuconyKrakers, LadyLush, VanhGND, MKP (GEM), debil debilowski, Dyno, LeD, l...
Shoutbox
gnysek (10:09, 21.05.24)
Ale z jakimi błędami...
I am Lord (09:52, 20.05.24)
o piszą o nas 😁
Chell (11:15, 17.05.24)
nareszcie będzie można zaimplementować padający śnieg w gierce
gnysek (18:33, 16.05.24)
JS zmierza do GM xD
I am Lord (16:29, 05.05.24)
Czaję
gnysek (13:38, 04.05.24)
Nie wbudowują tego przez warunki licencyjne. Ale kto wie, może jako prefab zobaczymy to już w kolejnym wydaniu, bo wtedy prefaby mają zostać dodane.
I am Lord (12:17, 03.05.24)
Aha to trzeba coś tam jeszcze kombinować tak
gnysek (18:05, 01.05.24)
Tak, w osobnym rozszerzeniu (na githubie YYG).
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.
Ankieta
Ile zarobiłeś do tej pory na grach stworzonych w GM?