1. Do 5 godzin
2. Do 10 godzin
3. Do 20 godzin
4. Do 40 godzin
5. Do 100 godzin
6. Powyżej 100 godzin
7. Jak w Casualach - krótkie kilkuminutowe tryby gry
Ciężkie pytanie. O ile każdy następny level będzie wprowadzał jakąś nowość, fascynację,, to może być i ponad 100 godzin. Ale jeśli kolejne levele będą się różnić jedynie poziomem trudności, gra znudzi.
szkoda że nie idzie zaznaczyć dwóch odpowiedzi bo bym wybrał odp 2 i 5 ale zaznaczyłem 2 bo od 10h zaczynają się dobre gry.
Ciężko powiedzieć. Jeśli jest monotonna to powinna być krótka... gdzieś na 2-3 dni, albo w ogóle najlepiej nie grać w takową grę. Jeśli jest rozbudowana, ciekawa, nie nudzi, wciąga itd. to jak najdłużej.
no ale gm to zupelnie inna kategoria.... inaczej patrzysz na gry robione w gm a inaczej profesjonalne firmy. Przyznam że jeszcze żadna gra w gm mnie nie wciągnęła a nie jedną oceniłem na 5 i mówiłem że jest bardzo dobra.
Jeśli jest to miła, wciągająca (różnorodna) mini gra to max 5 minut na poziom powinny wystarczyć- od tak żeby chwile pograć. Jednak jeżeli to jest jakiś większy projekt który potrafi przy sobie zatrzymać gracza na dłużej to im więcej tym lepiej.
Przecież napisałem NAPRAWDĘ DOBRA Po prostu chodzi o to, ile godzin chcielibyście spędzić przy dobrej grze, bo np. dużo ostatnio mówiło się, że MGS4 jest za długie i nie robi się już takich gier. A większość dzisiejszych produkcji starcza na jakieś 5 - 7 godzin (np. COD4). Czyli jedno posiedzenie
Mi się np. COD4 podoba, ale było za krótkie, dla tego uważam, że nie jest to do końca dobra gra. Ale np. Okami było fajne, a przechodziłem je 48 godzin - więc było naprawdę dobre. Bardzo podobają mi się też Digimony 2 z PSX - czas przejscia zajął mi prawie 200 godzin - a ja ciągle się dobrze bawiłem.
Najnowsze wersje GameMakera:
wydana 72 dni temu
wydana dziś
wydana 6 dni temu