Jak długo powinno zajmować przejście naprawdę dobrej gry?

1. Do 5 godzin

1%
4%

2. Do 10 godzin

7%
6%

3. Do 20 godzin

14%
17%

4. Do 40 godzin

16%
14%

5. Do 100 godzin

24%
16%

6. Powyżej 100 godzin

30%
39%

7. Jak w Casualach - krótkie kilkuminutowe tryby gry

7%
3%
Komentarze (łącznie 41, wyświetlam 31 - 45):
Uzjel (Wto., 30 Wrz. 08, 21:38)
#31

Tak Jak Simsy o ! :o :P
Ich się przejść nie da xP

propaganja (śro., 01 Paź. 08, 13:24)
#32

albo tak jak gears of wars, 6h żeby przejść gre, drugie tyle żeby zabic bossa gry :(

Matthew (śro., 01 Paź. 08, 16:05)
#33

@Uzjel: Twoja stara przeszła simsy XD
Simsy się trochę zmieniają. Zanim dojdziesz do kupna wszystkich najdroższych rzeczy to trochę czasu minie.

z
żelu (Czw., 02 Paź. 08, 15:36)
#34

up@
chyba że masz kody
dla mnie 100Godz

Korodzik (Czw., 02 Paź. 08, 17:14)
#35

100 h? Bez przesady. Kto to wytrzyma!

H
Harv (Czw., 02 Paź. 08, 19:33)
#36

Ja.

Moldis (Czw., 02 Paź. 08, 20:58)
#37

Napisałem że do 100h aczkolwiek w niejedną strategie grałem tygodniami tak dla zabawy o. Żeby sobie zbudować idealną wioskę albo żeby za każdym razem rozwinąć się na max... ^^"

TeoTN (Pią., 03 Paź. 08, 16:24)
#38

do 40 godzin. Chyba, że ktoś >>sensownie<< połączy tak z 7-10 gatunków gier to wtedy DO 100

Dark Maximal (Sob., 04 Paź. 08, 15:04)
#39

Erm, a po co? Nie wystarczy jeden gatunek?

p
pablo1517 (Wto., 28 Paź. 08, 22:36)
#40

Do 100h, tak jak w Legend of Zelda Twilight Princess jeśli wykonuje się wszystkie side-questy, a przypominam że jest to gra Action-RPG z dużym naciskiem na akcje, a nie taki typowy RPG gdzie godziny lecą na prowadzeniu dialogów.

p
pablo1517 (Wto., 28 Paź. 08, 22:38)
#41

"
Chociaż słowo "przejście" nie jest tu dobrym słowem. Jestem zwolennikiem gier, których nie da się tak po prostu przejść i koniec. =p Gracz powinien mieć możliwość kontynuowania rozgrywki, najlepiej odkrywając jakieś sekrety, dodatki, etc. etc. W takie Pokemon Pearl na DSie gram już ponad 100 godzin (wbudowany licznik mi to powiedział) i nie mam zamiaru przestać, bo jest jeszcze sporo ciekawych rzeczy do zrobienia. No i trza wytrenować Pikacza! :D"

Ja w SSBB mam na liczniku 200h :D

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2024.4.0.137 • 2024.4.0.168
wydana 17 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 215 dni temu
Beta
2024.400.0.556 • 2024.400.0.571
wydana 19 dni temu
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
2 użytkowników aktywnych:
gości: 1, userów: 1
 Uzjel
(~ostatnie 15 minut)
Discord
26 użytkowników online na discordzie:
Papaj, Alice, Carl-bot, RogerDodg3r, Draczeq, p..., 21Lancz, Kowu, Kalor, r..., LadyLush, MKP (GEM), debil debilowski, Arrekin, Dyno, Korodzik, Morro, Marco, LeD, Tidżi, Danieo, HappyOrange, Alkapivo, 🧁Cupcake🧁, Krzysiek1250, TobiasM (Morgo)
Shoutbox
Chell (11:15, 17.05.24)
nareszcie będzie można zaimplementować padający śnieg w gierce
gnysek (18:33, 16.05.24)
JS zmierza do GM xD
I am Lord (16:29, 05.05.24)
Czaję
gnysek (13:38, 04.05.24)
Nie wbudowują tego przez warunki licencyjne. Ale kto wie, może jako prefab zobaczymy to już w kolejnym wydaniu, bo wtedy prefaby mają zostać dodane.
I am Lord (12:17, 03.05.24)
Aha to trzeba coś tam jeszcze kombinować tak
gnysek (18:05, 01.05.24)
Tak, w osobnym rozszerzeniu (na githubie YYG).
I am Lord (17:56, 30.04.24)
funkcje z fmod są już?
gnysek (20:44, 11.04.24)
Niektórzy dlatego wybierają GMEdit. Ale ja liczę na Code Editor 2, tylko na razie zbyt zbugowany jest.
Tymon (16:11, 11.04.24)
Stitch dla mnie osobiście jest lepszy bo nie musze kopać się z interfejsem GMa i mogę tylko pisać kod.
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.