Jak długo powinno zajmować przejście naprawdę dobrej gry?

1. Do 5 godzin

1%
4%

2. Do 10 godzin

7%
6%

3. Do 20 godzin

14%
17%

4. Do 40 godzin

16%
14%

5. Do 100 godzin

24%
16%

6. Powyżej 100 godzin

30%
39%

7. Jak w Casualach - krótkie kilkuminutowe tryby gry

7%
3%
Komentarze (łącznie 41, wyświetlam 16 - 30):
Marmot (Nie., 28 Wrz. 08, 22:42)
#16

100h+ to max, ale gra na prawdę musi być dobra i cholernie wciągać.

Marmot (Nie., 28 Wrz. 08, 22:43)
#17

*do 100h oczywiście miałem na myśli xP

Jaklub (Nie., 28 Wrz. 08, 22:53)
#18

Globi głosował na casuale, ja na 20h.

David Dark (Pon., 29 Wrz. 08, 01:05)
#19

ktory duren zaglosowal 3000+ razy na casuale? -.-

Matthew (Pon., 29 Wrz. 08, 16:35)
#20

@Up: Wspomniał o nim Jaklub...

E
KubaGM (Pon., 29 Wrz. 08, 17:31)
#21

Ten "dureń" udzielał się nie tylko w tej ankiecie i zaczyna mnie to coraz bardziej irytować.

G
Globi (Pon., 29 Wrz. 08, 18:03)
#22

Piszcie do ranmusa żeby naprawił ankiete - wyjasniłem mu na czym bład polega ale że nie chce naprawić ;p

Indrycho (Pon., 29 Wrz. 08, 18:52)
#23

o żal, co to za spam ankiety T_T

Tymon (Pon., 29 Wrz. 08, 19:15)
#24

Nie wiem jak wy, ale ja nigdy się nie oglądałem na głosy gości.

kamciog (Pon., 29 Wrz. 08, 19:32)
#25

Dla mnie długość nie ma znaczenia. Liczy się grywalność .
Oczywiście w dobrą, urozmaiconą grę zagram dłużej.
Długość nie zawsze przekłada się na jakość

Dark Maximal (Pon., 29 Wrz. 08, 20:11)
#26

Powyżej 100 godzin. To oczywiste, że im więcej tym lepiej. :3

Chociaż słowo "przejście" nie jest tu dobrym słowem. Jestem zwolennikiem gier, których nie da się tak po prostu przejść i koniec. =p Gracz powinien mieć możliwość kontynuowania rozgrywki, najlepiej odkrywając jakieś sekrety, dodatki, etc. etc. W takie Pokemon Pearl na DSie gram już ponad 100 godzin (wbudowany licznik mi to powiedział) i nie mam zamiaru przestać, bo jest jeszcze sporo ciekawych rzeczy do zrobienia. No i trza wytrenować Pikacza! :D

Matthew (Pon., 29 Wrz. 08, 20:19)
#27

Polać mu! Pokemony rox!

Nie zacina ci się Pearl?

Dark Maximal (Pon., 29 Wrz. 08, 20:29)
#28

Na Deesce wszystko płynnie chodzi. Ne emulatorze się zacina. ;]

s
szy_mon11 (Wto., 30 Wrz. 08, 15:54)
#29

Dla mnie powyżej 100h. :)

Matthew (Wto., 30 Wrz. 08, 19:13)
#30

@Dark: Co ty gadasz? :) Mi działa bezproblemowo. Tylko muzyka w uszy kole.

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2024.4.0.137 • 2024.4.0.168
wydana 17 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 215 dni temu
Beta
2024.400.0.556 • 2024.400.0.571
wydana 19 dni temu
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
2 użytkowników aktywnych:
gości: 1, userów: 1
 Uzjel
(~ostatnie 15 minut)
Discord
26 użytkowników online na discordzie:
Papaj, Alice, Carl-bot, RogerDodg3r, Draczeq, p..., 21Lancz, Kowu, Kalor, r..., LadyLush, MKP (GEM), debil debilowski, Arrekin, Dyno, Korodzik, Morro, Marco, LeD, Tidżi, Danieo, HappyOrange, Alkapivo, 🧁Cupcake🧁, Krzysiek1250, TobiasM (Morgo)
Shoutbox
Chell (11:15, 17.05.24)
nareszcie będzie można zaimplementować padający śnieg w gierce
gnysek (18:33, 16.05.24)
JS zmierza do GM xD
I am Lord (16:29, 05.05.24)
Czaję
gnysek (13:38, 04.05.24)
Nie wbudowują tego przez warunki licencyjne. Ale kto wie, może jako prefab zobaczymy to już w kolejnym wydaniu, bo wtedy prefaby mają zostać dodane.
I am Lord (12:17, 03.05.24)
Aha to trzeba coś tam jeszcze kombinować tak
gnysek (18:05, 01.05.24)
Tak, w osobnym rozszerzeniu (na githubie YYG).
I am Lord (17:56, 30.04.24)
funkcje z fmod są już?
gnysek (20:44, 11.04.24)
Niektórzy dlatego wybierają GMEdit. Ale ja liczę na Code Editor 2, tylko na razie zbyt zbugowany jest.
Tymon (16:11, 11.04.24)
Stitch dla mnie osobiście jest lepszy bo nie musze kopać się z interfejsem GMa i mogę tylko pisać kod.
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.