O jakim języku oprócz GML chciałbyś zobaczyć artykuły na GMCLAN?

1. C, C++

54%
53%

2. C#

6%
7%

3. PHP

14%
10%

4. Java

6%
13%

5. Pascal, Delphi

11%
9%

6. Visual Basic

3%
2%

7. Ruby

2%
3%

8. Jakiś inny język

6%
5%
Komentarze (łącznie 76, wyświetlam 1 - 15):
XxMichałxX (śro., 04 Lis. 09, 10:56)
#1

PHP!

gnysek (śro., 04 Lis. 09, 10:58)
#2

Skoro zagłosowałeś, to po co jeszcze piszesz to w komentarzu? Myślisz, że ja nie wiem kto na co głosował ?

l
lenin (śro., 04 Lis. 09, 11:18)
#3

Inny język. Czemu? Chciałbym zobaczyć trochę z delphi, cpp, c#i php :P

Muuuuczek567 (śro., 04 Lis. 09, 11:22)
#4

Najlepiej język polski xD

gnysek (śro., 04 Lis. 09, 11:34)
#5

O języku polskim masz artykuły na pwn.pl :D

P
PsichiX (śro., 04 Lis. 09, 11:52)
#6

a miałbym o czym pisać jak by była spora chęć na arty o c++ (oczywiście skupiające się na tworzeniu gier, w końcu to GMClan ;P)

gnysek (śro., 04 Lis. 09, 11:57)
#7

Toż i po to jest ankieta :)

Marek Siemaszko (śro., 04 Lis. 09, 13:31)
#8

C+, PHP, Pascal oraz java :D

P
PsichiX (śro., 04 Lis. 09, 13:33)
#9

osobiscie uwazam ze pascal powinien byc juz zapomniany - podajcie mi powod do jego uzywania

Wojzax (śro., 04 Lis. 09, 13:33)
#10

Wali mnie to szczerze mówiąc, więc zaznaczyłem jakiś inny język. :)

l
lenin (śro., 04 Lis. 09, 14:51)
#11

Pascal to chyba tylko do szkoły się przyda, bo w niektórych szkołach jeszcze go uczą, i tyle

Kargul (śro., 04 Lis. 09, 15:28)
#12

PHP oczywiście

Maximal (śro., 04 Lis. 09, 16:09)
#13

Myślę, że artykuły o wykorzystaniu C++ w tworzeniu gier 2D byłyby najbardziej atrakcyjne.

l
lenin (śro., 04 Lis. 09, 16:18)
#14

co chyba nawet widać jak narazie po wynikach ankiet :D

XxMichałxX (śro., 04 Lis. 09, 16:37)
#15

napisane przezemnie "PHP!" ma być takim okrzykiem bojowym

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2024.4.0.137 • 2024.4.0.168
wydana 7 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 205 dni temu
Beta
2024.400.0.556 • 2024.400.0.571
wydana 9 dni temu
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
2 użytkowników aktywnych:
gości: 1, userów: 1
 Adriann
(~ostatnie 15 minut)
Discord
47 użytkowników online na discordzie:
Kysiu, s..., Alice, Nitro Slav, Carl-bot, RogerDodg3r, p..., PeekoHiko, Wielki Druid, Add92, 21Lancz, Kowu, Kuzyn, fervi, r..., LadyLush, Skini, lethian, MKP (GEM), Arrekin, PoxiPol, yazaa, Domeen0, Tobi1Kenobi, Dyno, 🆅🅸🆃🅾74🅼, Deusald, Morro, ZYGZAK, 𝕳𝖚𝖌𝖔 𝕲𝖔𝖓𝖝𝖆𝖑𝖊𝖝, Miłosz, LeD, Ulti, debil debilowski, m..., bagno, Tidżi, g..., Sporek, Danieo, l..., Alkapivo, moeglich, d..., 🧁Cupcake🧁, Shockah, xVANiLL
Shoutbox
I am Lord (16:29, 05.05.24)
Czaję
gnysek (13:38, 04.05.24)
Nie wbudowują tego przez warunki licencyjne. Ale kto wie, może jako prefab zobaczymy to już w kolejnym wydaniu, bo wtedy prefaby mają zostać dodane.
I am Lord (12:17, 03.05.24)
Aha to trzeba coś tam jeszcze kombinować tak
gnysek (18:05, 01.05.24)
Tak, w osobnym rozszerzeniu (na githubie YYG).
I am Lord (17:56, 30.04.24)
funkcje z fmod są już?
gnysek (20:44, 11.04.24)
Niektórzy dlatego wybierają GMEdit. Ale ja liczę na Code Editor 2, tylko na razie zbyt zbugowany jest.
Tymon (16:11, 11.04.24)
Stitch dla mnie osobiście jest lepszy bo nie musze kopać się z interfejsem GMa i mogę tylko pisać kod.
Tymon (16:05, 11.04.24)
Yes. Obecny nie jest taki zły, jak zainstalowałem najnowszą stabilną to w porównaniu z tym czego używałem... 10 lat temu...? Wszystko wydaje się lepsze.
gnysek (22:48, 10.04.24)
bscotch/stitch ? Ja czekam na fixy do nowego edytora, bo wszystko wydaje się dziś lepsze od tego obecnego :D
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.