1. C, C++
2. C#
3. PHP
4. Java
5. Pascal, Delphi
6. Visual Basic
7. Ruby
8. Jakiś inny język
Dobra, dla opornych: Ten art to po prostu zamiana klocków na odpowiedni, stały kod. Ja chcę zrobić ogólny tutorial o GMLu i czegoś nauczyć GMClanowiczów...
Slash: Czytałem ten art. Tutoriali ogólnych też jest trochę + dokumentacja, a jakoś większości nowym zajrzeć tam się nie chce Pozatym pisząc "z klocków na kod" można różnych rzeczy się domyślać, więc skąd ja miałem wiedzieć co ty tam na myśli miałeś. ;/
Zero, już nie wymyślaj. Pomyliłeś się i już. Tyle, że w twoim wypadku to nic, spójrz na takiego Muucka :/ . Kompletnie w temacie nie jest, a popełnia ten sam błąd co ty.
Po prostu ot tak się nie pomylę, czytać w myślach mi nie musisz. Zasoby GMClanu znam na wylot .
Dobra. Pisali o tym, że chcą artykuły o "odpowiednikach" GMLa w C++ itp.. Ty napisałeś, że zrobisz to samo tyle, że z klocków na kod. A odpowiedniki skojarzyły mi się z partiami kodu wykonywanymi przez klocki. Czy jest w tym coś dziwnego, że mi się tak kojarzy??
Myślę, że nie, więc nie wiem o co Ci chodzi
Najnowsze wersje GameMakera:
wydana 85 dni temu
wydana wczoraj
wydana 6 dni temu