Replay

Przykład pokazujący, w jaki sposób stworzyć efekt replaya.

Autor: Tymon

Rozmiar
16 KB
Autor
Tymon
Ocena
7/10
9 głosów
Komentarze
Komentarze (łącznie 15):
Hanjuso (Nie., 23 Lip. 06, 23:21)
#1

Przyklad na replay juz zrobil Marmot, i zostal ulepszony przezemnie. W dodatku tamten przyklad przystosowany jest do nagrywania wiekszej olosci obiektow.

P
Patrysław (Beaver Interactive) (Pon., 24 Lip. 06, 00:20)
#2

No, szkoda tylko, że wcześniej nie powiedziałeś, to wrzucilibyśmy na stronę. :] Nie narzekaj, tylko zrób jakiś przykład.

Tymon (Pon., 24 Lip. 06, 07:34)
#3

Hmm, pomyślmy. Pewnie zrobiony na ds :] Albo ścieżkach... nie. Timeline? Hyh, podaje się. Hanjuso zazdrosny? :P

gnysek (Pon., 24 Lip. 06, 13:17)
#4

Ten przykład jest duzo lepszy, i niezawodny.

Tymon (Pon., 08 Sty. 07, 11:46)
#5

Poza tym, chcesz to napiszę dla dowolnej ilości obiektów :)

Marmot (Pon., 08 Sty. 07, 16:52)
#6

To nie możesz dać przykładu Hanjusa który powstał na bazie mojego? xD

Tymon (Pon., 08 Sty. 07, 17:30)
#7

Ja nigdy nie używam gotowców! xD

Robert Prus (Wto., 09 Sty. 07, 08:26)
#8

Wyskakiwały błędy, ale na chama uruchomiłem. Dobra robota ;)

Marmot (Wto., 09 Sty. 07, 11:33)
#9

Ale chyba po to zrobilśmy ten przykład i daliśmy na forum, żeby ktoś docenił tą pracę i wrzucił tu Tymonie :( .

dziadekkleofas (Wto., 09 Sty. 07, 13:20)
#10

No właśnie, mój przykład czeka na publikację :].

Tymon (Wto., 09 Sty. 07, 14:08)
#11

Wiem Marmocie, a gdzie on jest? Dziadek! Biegiem do Pacia :3

Marmot (Wto., 09 Sty. 07, 15:08)
#12

forum.gmclan.org/index.php?showtopic=1933 - masz tam wersję moją i Hanjusa ;p .

Misztrzunio (Wto., 18 Gru. 07, 19:27)
#13

A ja dodałem dla kilku obiektów :3 forum.gmclan.org/index.php?showtopic=9096

k
kryniak (śro., 19 Gru. 07, 10:35)
#14

Lepiej późno niż wcale ;3

Misztrzunio (śro., 19 Gru. 07, 12:57)
#15

Dziękuję ;]

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2023.11.1.129 • 2023.11.1.160
wydana 73 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 132 dni temu
Beta
2024.200.0.499 • 2024.200.0.516
wydana  5 dni temu
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
1 użytkownik aktywny:
gości: 1,
(~ostatnie 15 minut)
Discord
20 użytkowników online na discordzie:
LadyLush❄, DungeonFairy🧚, MKP, Carl-bot, p..., wojzx, Tival, YoungKrystian, PhysX ᴺⱽᴵᴰᴵᴬ, debil debilowski, Uzjel, lethian, HappyOrange, LeD, Dyno, Deusald, bagno, Tidżi, l..., Draczeq
Shoutbox
S
Sutikku (23:23, 23.02.24)
powiedziałbym, że może jakiś gigantyczny czerwony baner by się przydał, ale obawiam się, że mógł taki być, a ja go nie widziałęm
S
Sutikku (23:22, 23.02.24)
uwierzcie mi, że wchodzę na gmclan naprawdę bardzo często, ale jakoś tej ligi nie zauważyłem :(
I am Lord (12:01, 23.02.24)
Kurde kolejna tura mnie omineła 🙈
gnysek (10:49, 20.02.24)
Ja czekam na pluginy do IDE, czego YYG nie zrobi, zrobimy sami.
Adriann (11:50, 16.02.24)
Ciekawe jak go przerobią, osobiście liczę na jakąś większą rewolucję a nie tylko usprawnienie bo narazie jest jak jest :d
gnysek (10:32, 08.02.24)
Edytor roomów ma swoje minusy. Ale ma być tworzony nowy wkrótce, chociaż pewnie 6-12 miesięcy zanim trafi do wersji stabilnej jak nic.
p
pablo1517 (08:40, 07.02.24)
No ja odkąd zacząłem w ue4 pracować to niestety z GMLem dawno nie obcowalem
exp (20:13, 30.01.24)
@pablo1517 ja przerzuciłem się z klasycznego GM na Studio cztery lata temu, więc przeskok trochę mniejszy, ale generalnie idea dużo się nie zmieniła. jest trochę upierdliwości i niepotrzebnych według mnie zmian, ale też duże usprawnienia (edytor roomów to raj na ziemi w porównaniu z tym oryginalnym)
Adriann (18:59, 28.01.24)
Takk..strasznie są upierdliwe :D
I am Lord (17:08, 28.01.24)
Mniej czasu się straci tworząc system particli z kodu od zera niż się męczyć z importem ich z edytora, 🤦‍♂️🤦‍♂️
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.
Ankieta
Ile zarobiłeś do tej pory na grach stworzonych w GM?