Mgła (v2)

Przykład pokazuje jak w banalny sposób stworzyć mgłę, taką np. jak w większości RTSów, za pomocą... surface! =)

Dodano całą masę poprawek! Więcej informacji w pliku.

Autor: Tymon

Rozmiar
8 KB
Autor
Tymon
Ocena
7/10
11 głosów
Komentarze
Komentarze (łącznie 25, wyświetlam 1 - 15):
Matthew_Kane (Pią., 14 Lip. 06, 11:52)
#1

Idealne! Ale to przecież oczywiste bo to Tymona. Congratulations!

B
pietrus (Pią., 14 Lip. 06, 12:04)
#2

No! Tymon rox! *meksykańska fala*

Dark Maximal (Pią., 14 Lip. 06, 13:14)
#3

Sweet! =D Zaraz sobie bezczelnie skopiuje kod i zaczne robić strategie ;p

PS: Pat! Gdzie news?! :/

BP Ultimate (Pią., 14 Lip. 06, 13:48)
#4

Pat się ociąga coś :/

L
shaq (Pią., 14 Lip. 06, 16:57)
#5

przydałyby się rozmazane krawędzie ;P

Tymon (Pią., 14 Lip. 06, 19:50)
#6

I co jeszcze mam zrobić? :P

L
shaq (Pią., 14 Lip. 06, 20:47)
#7

lista w shoutboksie.

P
Patrysław (Beaver Interactive) (Nie., 16 Lip. 06, 21:33)
#8

Pata nie było. Pat jadł knedlicky z vyprazanym syrem. :]

Tymon (Pon., 17 Lip. 06, 09:42)
#9

No i kurde. Musze napisać jeszcze jeden przykaład :D

Dawidsu (Beaver Interactive) (Pon., 17 Lip. 06, 10:04)
#10

Spoko. Ja strzeliłem newsa. :)

Tymon (Pon., 17 Lip. 06, 11:08)
#11

Kurcze, zawsze mi się mylicie :P Myślałem że Patrysław strzelił tego newsa :D

Tymon (Nie., 23 Lip. 06, 17:50)
#12

Dodałem te rozmazane krawędzie i doszło jeszcze kilka innych poprawek (człowiek cały czas się uczy ;) ).

Matthew_Kane (Czw., 27 Lip. 06, 19:01)
#13

Wiem co można ulepszyć. Zrobić tak aby było przezroczyste. Bo jak próbowałem coś takiego zrobić to nic się nie działo.

Tymon (Czw., 27 Lip. 06, 19:24)
#14

Hmm, znaczy co przezroczyste? Dać alpha na to czarne?

BP Ultimate (Czw., 27 Lip. 06, 21:12)
#15

Matthew: ale to jest przykład na zrobienie mgły wojny, a nie na zrobienie zwykłej mgły :D .

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2024.4.1.152 • 2024.4.1.202
wydana  3 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 221 dni temu
Beta
2024.600.0.560 • 2024.600.0.577
wydana  wczoraj
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
1 użytkownik aktywny:
gości: 1,
(~ostatnie 15 minut)
Discord
31 użytkowników online na discordzie:
Kysiu, s..., Alice, Nitro Slav, Carl-bot, p..., Jamabaiz (Matrix_), Grela, Wielki Druid, fervi, m..., Radek Ignatów, Kalor, Cysior, VanhGND, MKP (GEM), Moldis, Arrekin, Dyno, 🆅🅸🆃🅾74🅼, ZYGZAK, 𝕳𝖚𝖌𝖔 𝕲𝖔𝖓𝖝𝖆𝖑𝖊𝖝, Miłosz, LeD, m..., Danieo, Mtax, HappyOrange, l..., 🧁Cupcake🧁, Krzysiek1250
Shoutbox
gnysek (10:09, 21.05.24)
Ale z jakimi błędami...
I am Lord (09:52, 20.05.24)
o piszą o nas 😁
Chell (11:15, 17.05.24)
nareszcie będzie można zaimplementować padający śnieg w gierce
gnysek (18:33, 16.05.24)
JS zmierza do GM xD
I am Lord (16:29, 05.05.24)
Czaję
gnysek (13:38, 04.05.24)
Nie wbudowują tego przez warunki licencyjne. Ale kto wie, może jako prefab zobaczymy to już w kolejnym wydaniu, bo wtedy prefaby mają zostać dodane.
I am Lord (12:17, 03.05.24)
Aha to trzeba coś tam jeszcze kombinować tak
gnysek (18:05, 01.05.24)
Tak, w osobnym rozszerzeniu (na githubie YYG).
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.
Ankieta
Ile zarobiłeś do tej pory na grach stworzonych w GM?