System świateł aka iLights

Prosty, ładny i wydajny system świateł.

Ed: Żeby nie było ze plagiat, grafiki (tło i latarka) wzięte z innego podobnego przykładu :P Ale same światła zupełnie inne (linku nie mam, bo na dysku znalazłem, nie wiem, skąd on jest).

Autor: Dawidds

Rozmiar
172 KB
Autor
Dawidds
Ocena
5/10
7 głosów
Komentarze
Komentarze (łącznie 18, wyświetlam 1 - 15):
Dawidds (Czw., 14 Sty. 10, 20:16)
#1

Bum!

Cekol (Czw., 14 Sty. 10, 20:53)
#2

Trach! - nie działa (że robione w nowszej wersji)

PoxiPol (Czw., 14 Sty. 10, 20:57)
#3

Moze i wydajne ale smieszne te swiatla. Nie wiem czemu, watpie ze gdy latarke kieruje blizej siebie swiatlo staje sie kompletnie plaskie ; p

Dawidds (Czw., 14 Sty. 10, 21:03)
#4

Argh, latarka jest tylko abo pokazac jak takie cos zrobic :0 Dopisz sobie sclX = max(sclX, 2) w stepa oLatareczka

PoxiPol (Czw., 14 Sty. 10, 21:30)
#5

Oj wiem wiem, drocze sie.

PoxiPol (Czw., 14 Sty. 10, 21:52)
#6

PS crackiem szpanujesz ; )?

eltix (Czw., 14 Sty. 10, 22:14)
#7

cienie mógłbyś dorobić jak już światła są

Dawidds (Czw., 14 Sty. 10, 22:19)
#8

Cienie beda w nastepnym przykladzie ;p

eltix (Czw., 14 Sty. 10, 22:50)
#9

ale tak połącz to i to. bo jedno bez drugiego to jak pies bez kiełbasy

Maximal (Czw., 14 Sty. 10, 22:52)
#10

Uch, ja też chciałem wrzucić cienie. ;o Cóż, trudno, Dawidds ma pierwszeństwo.

Dawidds (Pią., 15 Sty. 10, 07:39)
#11

Wrzucaj wrzucaj, bo się okaże że mi chodziło o inne cienie niż Wam :)

Maximal (Pią., 15 Sty. 10, 07:54)
#12

gmclan.org/.../advancedshadows2.png ?

eltix (Sob., 16 Sty. 10, 04:52)
#13

aaa cienie obiektów o innych kształtach?

Dawidds (Sob., 16 Sty. 10, 10:04)
#14

No, o gdzieś takie cienie mi chodziło.

eltix: tak, tylko będziesz musiał opakować bryłę wielokątem :P

eltix (Sob., 16 Sty. 10, 23:43)
#15

transformacje 3d

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2023.11.1.129 • 2023.11.1.160
wydana 77 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 136 dni temu
Beta
2024.200.0.505 • 2024.200.0.523
wydana  wczoraj
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
1 użytkownik aktywny:
gości: 1,
(~ostatnie 15 minut)
Discord
45 użytkowników online na discordzie:
MKP, s..., Alice, Carl-bot, p..., Grela, Wielki Druid, Add92, SuperEnduro, b..., 21Lancz, Kowu, Kuzyn, Filyps, fervi, YoungKrystian, Radek Ignatów, PhysX ᴺⱽᴵᴰᴵᴬ, r..., Uzjel, Skini, lethian, HappyOrange, Arrekin, Jayu, MagnusArias, LeD, yazaa, Domeen0, Dyno, Deusald, Morro, 𝕳𝖚𝖌𝖔 𝕲𝖔𝖓𝖝𝖆𝖑𝖊𝖝, Miłosz, bagno, 🧁Cupcake🧁, Tidżi, Mtax, l..., moeglich, Krzysiek1250, Shockah, Kandif, TobiasM (Morgo), xVANiLL
Shoutbox
gnysek (14:47, 26.02.24)
Na Discordzie też był :) Warto tam zaglądać :)
S
Sutikku (23:23, 23.02.24)
powiedziałbym, że może jakiś gigantyczny czerwony baner by się przydał, ale obawiam się, że mógł taki być, a ja go nie widziałęm
S
Sutikku (23:22, 23.02.24)
uwierzcie mi, że wchodzę na gmclan naprawdę bardzo często, ale jakoś tej ligi nie zauważyłem :(
I am Lord (12:01, 23.02.24)
Kurde kolejna tura mnie omineła 🙈
gnysek (10:49, 20.02.24)
Ja czekam na pluginy do IDE, czego YYG nie zrobi, zrobimy sami.
Adriann (11:50, 16.02.24)
Ciekawe jak go przerobią, osobiście liczę na jakąś większą rewolucję a nie tylko usprawnienie bo narazie jest jak jest :d
gnysek (10:32, 08.02.24)
Edytor roomów ma swoje minusy. Ale ma być tworzony nowy wkrótce, chociaż pewnie 6-12 miesięcy zanim trafi do wersji stabilnej jak nic.
p
pablo1517 (08:40, 07.02.24)
No ja odkąd zacząłem w ue4 pracować to niestety z GMLem dawno nie obcowalem
exp (20:13, 30.01.24)
@pablo1517 ja przerzuciłem się z klasycznego GM na Studio cztery lata temu, więc przeskok trochę mniejszy, ale generalnie idea dużo się nie zmieniła. jest trochę upierdliwości i niepotrzebnych według mnie zmian, ale też duże usprawnienia (edytor roomów to raj na ziemi w porównaniu z tym oryginalnym)
Adriann (18:59, 28.01.24)
Takk..strasznie są upierdliwe :D
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.
Ankieta
Ile zarobiłeś do tej pory na grach stworzonych w GM?